pondělí 30. září 2013

Měsíc září s Malý koutek krásy


Pěkné dobré ráno přeju. :)

Je čas na další měsíční shrnutí v podobě koláže.
Na blogu byly k vidění nějaký novinky, jako např. Ruby WingPolka Dots od Maybelline anebo taky matný lak Vintage Leather taky od Maybelline a včera jste tu viděly ( a zřejmě se i líbilo ), tři laky z kolekce Space Dust od Rimmel London. :)

Líčení nebylo tenhle měsíc ani jedno ( když už jsme u toho.. chybělo vám ? ), ale můžete čekat pár ukázek vzorečků, co mi přišly spolu s objednávkou z eshopu moješminky.cz.

Líčení tedy nebylo a ani s nail artem jsem to zrovna nepřeháněla. Za měsíc září jsem vám ukázala jen dva a to nail art podle Cutepolish, který se vám líbil a mám z toho radost a pak můj vlastní výtvor v podobě růžovo bílého nail artu s kamínky. :)

Taky jste si u mě díky Hance mohly prohlédnout Princess od GS. :)

Byla jsem nominována na Liebster Award a tak jste si tu mohly zase přečíst něco málo o mně. :)

To je asi to nejpodstatnější, co jsem chtěla zmínit. :)
Jak už jsem řekla, těšit se v následujícím měsíci můžete na ukázky pár stínů, určitě se už taky odhodlám nalakovat nový Barry M. A na co se už vysloveně těším je to, že v listopadu blog oslaví svůj první rok existence a už se na vás chystám....:D

Tak už bych se měla přestat vykecávat, ale ještě jedna věc. K dnešnímu dni, co tohle píšu, je vás tu krásných 83 čtenářek, z čehož mám velikou radost! :) :-*

Přeju úspěšný start do nového týdne. :)


4 komentáře:

  1. september si mala pekne farebný, aj ja by som mala ísť chystať rekapituláciu, len dnes akosi zase nestíham, a to o chvíľu odchádzam preč :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, barvičkama jen hýřil. :) Teď bych měla zase vytáhnout s nějakými podzimními barvami, tak jsem na to zvědavá, protože mám pocit, že jich moc nemám...:)

      Vymazat
  2. Samé lakování a to se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...