neděle 1. září 2013

Měsíc srpen s Malý koutek krásy


Pěkné dobré ráno. :)

Tak je tu 1. září, další měsíc za námi a v pořadí třetí měsíční shrnutí blogu. V srpnu tu byl k vidění/přečtení 2x tag, což je na mě hodně a docela se těším, až narazím na nějaký další, který mě zaujme. :) 3x bylo k vidění líčení a jen 2x nail art, což se doufám s dalším měsícem zlepší. :) 
Ráda bych změnila jednu věc.. na blogu se až moc často objevují stejné značky dokola, což už může zavánět nudou ( a to bych hrozně nerada ), takže plánuju zlepšení v tomhle směru, tak teď už to jen dodržet..:))

Mějte krásnou neděli.. :)

5 komentářů:

  1. tady je krásně vidět, na jaké barvy jsi měla v sprnu náladu :) přijdou mi takové chladnější, ne nějak výrazné odstíny (až na červeno-oranožový Essence):)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, v horúcom augustovom počasí sa chladila studenými farbami lakov :)

      Vymazat
    2. Škoda, že se nedají dávat "lajky" za komentářě, Suzi hned bych ti jeden dala. :))

      Vymazat
  2. Vidíš Luci, to mě vůbec nenapadlo, ale je to fakt. :) Asi jsem podvědomě volila barvy na "ochlazení" jak říká Suzi. :) Jen světle modrý GS jsem vybrala schválně s tímhle úmyslem. :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...