čtvrtek 19. září 2013

Maybelline New York Vintage Leather č. 210


Dobrý pozdní večer. :)

 Teď jsem vůbec nestíhala a tak přicházim s příspěvkem až teď. Dneska bych vám chtěla ukázat další novinku od Maybelline a to Vintage leather v odstínu 210. Ta čísla jsou vážně nuda, proč těm lakům nedají názvy..
No ale zpátky k samotnýmu laku.
Vintage leather jsou matný laky, ve kterých jsou menší částečky, jakoby takový šupinky a vypadá to teda vážně zajímavě. Celá kolekce je tvořena deseti matnými laky. Najdete tam pár odstínů fialové/lila, zemitější béžové/šedivé, červenou, oranžovou a modrou ( kterou bych teda vážně chtěla vyzkoušet ).
Absolutně netuším, kolik barev se u nás prodává, zatím jsem narazila jen na tenhle červený a šedivý, který jsem zatím nelakovala, ale už se na něj těšim.

Při lakování mě překvapila rychlost, jakou lak schne, protože to byla neuvěřitelná rychlovka. Udělala jsem dva tahy a při třetím se mi lak už pomalu začínal krabatit :D Trošičku mě mrzí, že ty šupinky jsou nejvíc viditelný v lahvičce, ale na nehtech už tolik ne. A pak ta výdrž.. Já nejsem člověk, co potřebuje, aby mu lak vydržel bůh ví jak dlouho, ale že už po jednom dni se mi odštíply růžky, to mi připadá sakra málo. Druhý den už se na to ani trochu nedalo koukat a lak šel dolů. Pravda, je to matný lak, ale stejně..to je příliš krátká doba. Barva se mi líbí moc. Na fotkách působí trochu tlumeně, ale ve skutečnosti je ještě trochu výraznější.











Obsah lahvičky je 7ml
Cena 39.90,-

Co říkáte na matný laky celkově ? Můžete je nebo ne ?

Kdo je ještě vzhůru, mějte pěkný večer a ostatním přeju dobrou noc. :)

14 komentářů:

  1. Dneska jsem na ně koukala a viděla jsem ve všech dm jen 3 odstíny - tenhle rajčatově červený, hnědošedý a pak něco mezi okrovou a rezavou. Taková echt hnusná barva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to bude ta oranžová. :D Takže oni na nás ve všech novinkách jen po třech barvách..tse. :)

      Vymazat
    2. Přesně... Dneska jsem sháněla ještě jeden černobíly Polka Dot a ve 2 dm neměli nic a ve 2 jen ty zelené :D

      Vymazat
  2. Já jsem byla v Tescu a měli tam asi tři nebo čtyři barvy. Vzala jsem si tu opravdu "koženou" - hnědo - rezavou. Je pravda, že barva je to taková zvlášní a ještě matná, ale říkala jsem si na podzim... může být. Nakonec se mi začala celkem líbit a protože v Tescu mají akci -30% na Maybelline, myslela jsem, že půjdu pro další odstín.
    Ale jak se píše v článku - ta výdrž!! Nehty jsem si nalakovala jen tak narychlo, byla jsem natěšená, tak jsem je neměla ani nijak připravený. Říkala jsem si, že to je asi tím, že si je zastříhnu, zapiluju a pak to bude ok, na hladkým nehtu. Ale je to opravdu bídný, nevím jestli lak rovnou nehodím do koše, opravdu jsem si večer nalakovala a už dopoledne v práci se mi trochu loupal. Tak toto ne.
    Nápad to byl dobrý, zase něco novýho, ale je potřeba to dotáhnout do konce, sakryš!
    Za mě zklamání, bohužel :( :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by se právě asi celkem líbila ta, co sis koupila. Máš pravdu, že je to opravdu taková kožená barva. :) Jinak s tebou naprosto ve všem musim souhlasit. To už je lepší si vážně pořídit matný top coat a je vyřešíno. :)) Já mám od Miss Sporty a nehty mi s ním vydržely rozhodně dýl..

      Vymazat
  3. Já ti nevím, mě ty matné laky vůbec nelákají... Teda jako ten efekt se mi líbí, to jo. Ale nemám potřebu si kupovat vyloženě matný, když mám matující top coat (který stejně nepoužívám :D). No a ta výdrž, děkuju, nemám zájem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě normálně taky matný laky nelákají, ale novinky jo..:D Nakonec jsem snad ráda, že tam měli jen ty dva kousky, protože je fakt, že to zase nic tak extra není.
      Ten top coat taky používám minimálně, ale je dobře mít ho ve výbavičce. :D

      Vymazat
    2. Přesně, co kdybych ho náhodou potřebovala :D

      Vymazat
    3. :D :D Takových věcí, co bych mohla "náhodou někdy potřebovat" mám celkem dost. :D

      Vymazat
  4. Dneska jsem na ně koukala v Rosmmannu a vůbec mě nazaujaly. Ale měli akci zase na GS za 50,- vzala jsem si č. 141 co si nedávno ukazovala :) a v Tetě ještě pak přihodila Flormar M116 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já prej nedávno a ono to bylo v dubnu :D já jsem pako :D

      Vymazat
    2. :D
      Dneska jsem lakovala ten druhý Maybelline matný a jsem fakt naštvaná. Jela jsem jen do Prahy na návštěvu a mám ošoupaný konečky! :D Ne, tohle se fakt nepovedlo..
      Škoda, že v naší Tetě Flormar neprodávají, jen nějaký no name snad za 20,-Kč :))

      Vymazat
  5. Ony ty matňáky schnou fakt strašně rychle, proto je občas problém je hezky nalakovat. Tobě se to ovšem daří :) No a s výdrží na tom nejsou bůhvíjak, bohužel, asi žádný co jsem zkoušela... Nicméně - matňák se šupinkami?? Tak to je pecka! Koukám, že se Maybelline poslední dobou docela vytahuje :) Kdybych k téhle značce neměla takovou iracionální averzi, tak už je nejspíš mám doma taky :) Zajímavá rajčatová barva!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, taky se mi myšlenka matnýho laku se šupinkami zalíbila. :) A rajčatová barva...že mě to nenapadlo. :D Já mám hrozný problémy popsat barvy, ale tohle je fakt výstižný. :)
      Jako ani já nejsem nějaký mega fanoušek Maybelline, ale taky si myslim, že ty novinky se jim hodně povedly.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...