pondělí 9. září 2013

Gabriella Salvete STARS Enamel 07 Princess


Už to vypadalo, že se na blogu Princess neobjeví, jako pozor, fakt šlo do tuhýho! Ale Hanka z HK Photography mě zachránila, láček koupila, poslala a ještě navíc věnovala jako dárek. ♥

Takže díky Hance si dnes se mnou můžete vychutnat tuhle naprosto krásnou záležitost. Na mě lak hned působil jako slaďoučká cukrová poleva a naživo mě v tom jenom utvrdil. Lakoval se fajn, ve dvou vrstvách už získává svou jemně růžovou podobu a přitahuje pohled o sto šest. :D

Docela pokulhává s výdrží. Už po prvním dni nošení se mi odštípl růžek na ukazováčku pravé ruky a dokonce jsem měla ošouchaný koneček prostředníčku. Po druhém dni se loupání začlo šířit i na levou ruku a po tom třetím se už nedalo jinak, než ho odlakovat. Dolů šel v pohodě a šlo by to ještě líp, kdybych neměla odlakovač bez acetonu, s tím jde špatně odlakovat i krémovka. Takže růžový Ebelin už ne. :D

Co mě ale poutá na Princess nejvíc, jsou ty třpytky v ní! Venku se tváří jako světlounce zelené a v místnosti až jakoby světlounce fialové a modré. 

Jenom se mi ty třpytky strašně špatně fotily. :/ V podstatě mi na žádný fotce moc nevyšly.








A takový pěkný přáníčko jsem dostala od mamky k narozeninám. ♥
Nápis je napsán/nalakován právě s Princess a ostatní s tužkami a dalšími laky. 




Tak jsem ráda, že jsem vám tu princezničku mohla ukázat, že mám sbírku kompletní a teď přemýšlím o nail artu jako posledně, se všemi Stars, tak uvidíme. :)

Mějte krásný pondělí. :)

9 komentářů:

  1. Jako líbí se mi barevně ale ta textura nenene :) jsem ráda, že Ti dorazil v pořádku po špatný zkušenosti od pošty jsem se bála. Tak hlavně, že je série komplentní hihi. Dneska jsem byla v Rossmannu a nakrkli mě, že od Essence už nemají efekťák Glorious Acquarius :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem z něj nadšená, jak malý dítě z poutě. :D
      To je divný, ten by normálně měl být pořád v prodeji, ne ? A neviděla jsi už ty novinky ? Mě úplně dostal ten kaviár.

      Vymazat
    2. Mozna byl jen vyprodaný, naštěstí ten svuj mam skoro plny. Kaviar jsem viděla, není to můj šálek čaje :)

      Vymazat
  2. ahoj, přijde mi, že stars jsou trochu zbytečné,moc mě nezaujaly...ale říkám to jen potichu,protože jste z nich všechny nadšené;-) já koupila paper print,tak jsem zvědavá,jak se s ním pracuje. Nemáte někdo zkušenost? mk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslim, že je v pořádku, když někoho Stars nechají chladným a že tě nikdo za to neukamenuje. :D Ten paper print, to myslíš tu novinku od Essence ?

      Vymazat
    2. Jo jo, myslím tohle,je to 6 designů (papírků) v jednom balení a kupuje se k tomu roztok na lepení. Jsem na to zvědavá :-) mk

      Vymazat
    3. Jo tak na to jsem taky zvědavá, docela mě jejich novinky zaujaly. :)

      Vymazat
  3. Já ti pořád nevím, barvička se mi líbí, obsažený shimmer taky, ale asi jen v lahvičce. Jakmile to vidím na nehtech, tak mě nadšení rychle opouští... Prostě růžová omítka.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moji mamku hrozně zklamal, že prý čekala víc či co. :D No já ho miluju pořád stejně. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...