středa 7. srpna 2013

Levandulovo růžové líčení :)



Ahojky holky,

taky se vám po koupi nějaké větší paletky stalo, že jste používaly jen ji a na ostatní zásobu stínů se už nedostalo ? Mně právě jo. Nejčastěji se líčím s paletkou ze Sephory. Mám ji rok a něco a úplně jsem přestala používat všechny ostatní stíny, co mám. Dala jsem si proto za úkol začít používat zase i to ostatní a proto jsem si k tomuhle líčení vybrala sypké stíny Max Factor, které mají nádhernou růžovoučkou barvu a spojila je s duo stíny Miss Sporty, které mám hrozně dlouho a použila jsem je zatím asi jen jednou ( ! ).

Smícháním všech barev, vznikla moc příjemná, levandulovo růžová kombinace.




Fotka bez blesku. Ve skutečnosti to tak mdlé nebylo, spíše odpovídají fotky s bleskem.



Jenom v rychlosti, jak jsem postupovala.

Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla tenhle sypký stín od Max Factor. Pracuje se s ním skvěle díky měkkému pěnovému aplikátoru, který barvu krásně rozetře do ztracena. Jen pozor, aby vám při aplikaci drobný prášek nespadl do oka. :D Mně se to jednou stalo a myslela jsem, že mi snad vypálí oko ! Od tý doby si dávám sakra pozor. 
Max Factor - Posh Pink 03




Do očního záhybu a do tvaru V, jsem nanesla tyhle dva odstíny. Po smíchání s předešlým MF, vznikla pěkná levandulová barvička. 
Miss Sporty - 202 Ocean



Když byly stíny rozetřené do ztracena, přišla na řadu fialová fixka :) od S-he. Je lepší ji nanášet už na předem naznačenou linku. Vyhnete se tím po odlíčení lehkých stop po fixu ( fakt jak lihovka ).
S-he 004 Violet




A na závěr pod spodní řady pro osvěžení celého líčení, tužka Essence v tyrkysové barvě.
Essence - 17 Tu-Tu-Touquoise

Mějte se krásně a děkuju za zhlédnutí, případně zanechání komentáře. ♥ :)

8 komentářů:

  1. Tvoje líčenia sa mi moc páčia, hlavne takéto farené. Navyše máš krásne oči, také tmavé hnedé som asi ešte ani nevidela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc, Veve, jsi milá a mám radost, že se ti moje líčení líbí. :) A pochvala očí mě mooooc potěšila. Vždycky jsem chtěla spíš modrý nebo zelený, takže mám z toho radost. :D

      Vymazat
  2. To je krásné, jsi šikovná :).

    OdpovědětVymazat
  3. krásne sa ti to podarilo, ja mam prave tiez par tienov, ktoré som chcela minut, takze som si striktne prikazala, ze budem minat len tie...a uz sa mi ich par podarilo vypotrebovat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych taky ráda, zbavit se aspoň těch starších kousků. Když ono ráno, kdy není moc čas, se mi nechce ještě přemýšlet, jaký stíny si dám, tak sáhnu po paletce a je to. :)) A děkujuuu. :)

      Vymazat
  4. překrásné stíny!♥ přesně taková neonovo-levandulovo-růžová kombinace se mi začíná líbit i na oblečení a lacích!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) Taky jsem si tuhle kombinaci oblíbila. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...