čtvrtek 29. srpna 2013

Gabriella Salvete Enamel With Hardener - 125


Ahoj holky,

já normálně na tyhle světloučce růžový, který nejsou skoro ani vidět moc nejsem, ale tak nějak mě tahle barvička od Gabrielly zaujala a po kratším přemýšlení se mnou odcházela domů. :) No klidně jsem ji tam mohla nechat, protože s ní moc spokojená nejsem.

V lahvičce se mi líbí strašně moc, protože v jemný růžovoučký tekutině si plavou duhové třpytečky a je to krásná podívaná. To by asi neodolal nikdo a když jo, tak asi jen velmi obtížně. :D

Po nalakování dvou vrstev to ale až taková podívaná jako v lahvičce není a jsem trochu zklamaná. Povrch nehtů je takový hrubý, jako kdybych měla na nehtech hrbolky nebo miniaturní bublinky a ani top coat si s tím moc poradit neuměl. Navíc na to, že jsem dala jen dvě vrstvy, mi přišlo schnutí opravdu dost zdlouhavý. Teď si akorát nejsem jistá jestli to dělá lak, anebo nespolupracoval top coat, který je už jaksi hustější a taky mě celkem zklamal. Používám taktéž od GS a strašně rychle zhoustl, dělá bublinky a schnutí s ním je delší. Takže jo, nejspíš za tohle může i nadlak. Jinak vím, že třpytkaté laky dělají na pohled hrubší povrch, ale tady ty třpytky jsou hodně jemný, na nehty se jich taky zase moc nedostane a tak mi to připadá dost nevyhovující.

Doufala jsem, že budu mít pěknou třpytivou růžovou a místo toho mám jakousi nevýraznou růžovku s nerovnoměrným povrchem, co se sem tam zatřpytí..juchů...







Na téhle fotce to jde dobře vidět, jak mám takový nepěkný povrch nehtů.

A ve stínu. Všimla jsem si až po nafocení nepěknýho prsteníku, tak mi to odpusťte :)






Takže obsah lahvičky jako obvykle 11 ml
Doba spotřeby 24 měsíců
Cena 79.90,-

Co říkáte na tuhle růžovku ? Nadchla vás, nebo zastáváte ten samý názor, co já ? :)

Mějte se krásně!

10 komentářů:

  1. mne sa páči ten taký strieborný shimmer :) a mám ceelkom rada laky ktoré nechávajú také hrbolčeky po celom povrchu nechtu .. ale tento lak, čo ja viem je skôr taký pre mňa až príliš svetlý :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě zase štvou ty nerovnoměrnosti. :)) Jinak je to podle mýho barva, která nenadchne ani neurazí, ale ty hrudky, co tam jsou...:/

      Vymazat
  2. fakt je divný na těch nehtech, já mám monentálně na nehtech Nubar Essence (starorůžová s holo třpytkami) a lakuje se fajn a i schne moc dobře :) v několika dnech ho hodím na blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že nejsem jediná, kdo to tam vidí. :D Na Nubar se těším, takhle to zní dobře. :)

      Vymazat
  3. No mám-li být upřímná, vůbec se mi nelíbí :D Už při té soutěži, kdy se vymýšlely názvy GS laků, jsem si všimla, že tam mají pár takových nijakých odstínů a tenhle mezi ně zrovna patří. No a ten hrubý povrch... nedivím se, že jsi zklamaná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to hrůza..asi příště vsadím na svůj instinkt, že podobný barvy ne-e a žádný hokus pokus se konat nebude. Víceméně jsem byla jen zvědavá..:))

      Vymazat
  4. Nějak ne, tyhle světlý růžovky se stříbrným "shimmerem" nemám ráda :/ Mě zase zklamala 117, schne s hrubým povrchem a bez nadlaku vypadá vážně hnusně :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tady GS zklamala.. :/ Ale už si brousím drápky na nějakou vínovku od ní. :)

      Vymazat
  5. to je škoda, že lak nesplnil očekávání.. ty lahvičky někdy hrozně matou a na vzorníku to vše vypadá také nepřirozeně:/ já jsem si nedávno koupila takový "galaxy" odstín od She, v lahvičce vypadala barva jako černo-zlato-temně modro-zelená (:D) a na ruce je z toho zeleno zlatá.. nevypadá špatně, ale je to prostě něco úplně jiného :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Docela by mě zajímalo číslo toho laku, popis barvy zní zajímavě. :)
      To jo, očekávání nesplnil ani trochu a po podobných odstínech už vážně koukat nebudu..teda snad..:D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...