úterý 2. července 2013

Svěží letní nail art s Essence Naughty and pink !



Tak jsem měla chuť na nějaký slaďoučký nail art a tahle malinovka se k tomu skvěle hodila.
Chvíli jsem váhala, nevěděla co vlastně chci - chci třpytky, nebo radši nálepky, nebo se snad pokusím o razítka ?? Tak nakonec padla volba na nálepky od Essence, které mám už dlouho ( kupovala jsem je asi někdy přes zimu v akci snad za dvacku.. ), a převelice dlouho chtěné pásky, které jste už u jednoho nail artu měly možnost vidět a to zde. Plus jsem věděla, že jeden prst budu chtít nejspíš odlišný, tak na ten jsem použila efektový lak taktéž od Essence a to číslo 12 holo topping, please!, z řady Nail art special effect topper. Celkem pěkně spolu ty dva ladí, že ? :)




Takže myslím, že postup je všem jasný. Dva proužky, co nejrovněji se dalo :D jsem umístila vždy od prostředku nehtu ke kraji a nalepila kytičku. Přelakovala top coatem a hotovo. Akorát na malíček jsem použila ty proužky tři a bez nálepky. Možná to vypadá, že jsem ji tam zapomněla dát, ale líbí se mi to tak víc, jak je v podstatě každý nehet trochu jiný.





A teď na fotkách vidím, že mi pásky čouhají přes hranu nehtu..achjo, budeme dělat, že to nevidíme, ano ??? :D Děkuju.... :)

Já doufám, že se vám dnešní jednoduchý nail art líbil a mějte se hezky. :)



18 komentářů:

  1. Jo, na fotkách je vždycky vidět i to, co tam není :D Moc se mi líbí ten holo top coat. Jaktože ho nemám? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo no. :) Při pohledu na fotku padl okamžitě pohled na nehty a fakt to tam bylo, sakra..:D Řekla bych ti šup pro něj, ale nejsem si ani jistá, jestli po tý obměně ještě pořád je nebo není v prodeji.

      Vymazat
    2. Špatně! :D Ty mi máš říct, opovaž se, máš jich málo? :D Takhle mi hlídáš? :D

      Vymazat
  2. Líbí se mi jen čistě barva sama o sobě, která je opravdu pěkná. Jen ty třpytky a zdobení bych tam nemusela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva je super a ve skutečnosti je ještě o dost krásnější. :)

      Vymazat
  3. Nádherné, opravdu letní nehtíky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlas pěkně letně svěží :) a ty samolepky se mi taky líbí. Jak si spokojena s tím nadlakem od GS?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Hani. :) No.. řekla bych, že je fajn, laku dodá pěkný lesk, ale že by to byl vyloženě nějaký zázrak, to bych zase neřekla. Třeba s Mega Shine od Sally Hansen jsem byla spokojenější, protože ten opravdu nehty úplně rozzářil, ale zase občas stahoval barvu z konečků nehtů a to právě GS nedělá, tak v tom je zase lepší. Až ho vyplácám, tak možná zkusím zas něco jinýho. Jo a třeba občas mi připadá, že schne delší dobu a někdy zas celkem rychle..:D Snad si z toho něco vezmeš. :)

      Vymazat
  5. Krásne si sa s tými pásikmi a nálepkami vyhrala. Mňa by asi nenapadlo lepiť ich cez seba, ale vyzerá to super! :-)
    A moc ma očarila tá kombinácia na prstenníčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju, Veve! :) Jak jsou ty květinky přes pásky, tak mi to trochu připomíná jakože kytky u plotu. :)

      Vymazat
  6. na tej fotke to vyzera priam az chromovane! naozaj uzasna manikura mozes byt na seba hrda!

    Inak pozyvam ta k sebe na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. já žádné čouhající pásky nevidím ;) je to krása jako vždy!♥ a ty třpytky působí velice jemně:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fajn, jsem ráda, že hraješ se mnou. :))) A jinak taky moc děkuju! :)

      Vymazat
  8. Romana, Just came across your blog and amazing nail art. We would love for you to share your amazing work on http://bellashoot.com.

    Bellashoot is a social beauty hub for beauty lovers around the world to share all things beauty. Our users would love your nail art. Look forward to seeing more of your work. xx

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...