pondělí 1. července 2013

Měsíc červen s Malý koutek krásy :)



Já jsem hrozná opička, vim vim... :)) Jenomže rekapitulace, neboli nějaké to shrnutí ke konci měsíce se mi zalíbilo, když to vidím u Soni nebo Suzi a po delším uvažování, jsem se rozhodla taky vytvořit nějaký mixík fotek, s tím, že to pojmenuju vždy konkrétním měsícem a s Malý koutek krásy. 
Doprovodný text k tomu psát nebudu, myslím, že fotky to řeknou za mě. :)

Tak se mějte krásně, pěkný zbytek večera a zítra se těším, až vám ukážu nejnovější nail art. :)

4 komentáře:

  1. Nejkrásnější je ten ve druhé řadě, druhý zprava ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je super. Celá kolekce Golden Rose Jolly Jewels je hodně fajn. :)

      Vymazat
  2. :-) no ale uznaj, nie je super vidieť to v jednom príspevku? v prípade takýchto koláži je to ešte také pekné veselé a vidíš, čo máš za sebou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo přesně tak, je fajn to vidět všechno pospolu, co se za ten měsíc nastřádalo. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...