úterý 30. července 2013

Dermacol 09 Neon Poison


První neonka na blogu ! :)) Nikdy jsem na neonky moc zatížená nebyla, ale když jsem v DM spatřila tuhle novinku od Dermacol a ještě za 40,-Kč, tak už nebylo nad čím přemýšlet a tři laky putovaly do košíku. 
Tenhle jako jediný z nich, by asi vážně potřeboval jako podklad bílý lak. Nanesla jsem až čtyři vrstvy a stále mi prosvítají konečky nehtů. K těmto lakům se dá dokoupit podkladový lak ( jenom nějaký čirý, nechápu moc jeho "nezbytnost" a navíc je za asi 99,-Kč. Asi jen čistě obchodní tah ;-), a top coat. Tohle je opravdu asi nejsvítivější zelená, kterou jsem kdy vlastnila. Konkurovat by mu možná mohl ještě Sally Hansen Grass Slipper
Jinak lak schne do matu, takže jsem ho přetřela ještě jednou vrstvou top coatu od GS. 

Když jsem lak fotila na slunci, tak moc barevně neodpovídal, dost tam převládala žlutá, což ve skutečnosti není pravda, takže jsem vám ho nafotila i ve stínu.









U téhle značky je pro mě novinkou, že netestují na zvířatech. To jsem vůbec nevěděla a hned je mi celá značka sympatičtější. Vy jste to věděly ? Nebo jsem jediná tak nevšímavá ?? :)))



Obsah lahvičky je 5ml
Doba spotřeby 36 měsíců
Cena 39.90,-Kč

Už jste si týhle novinky všimly ? A koupily jste si nějakou neonku ? 

Mějte se krásně. :)

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. 04 Neon Magenta, to je takový červeno-vínový a 02 Neon Orange.

      Vymazat
  2. Neonky mám doma možná tak dvě.. a to jsem si je ani nekupovala se záměrem, že si beru neonky :D nevím, já radši třpytky, glitry nebo simmer.. než svítivé barvy, ale nevadí mi ani ty:) jen škoda, že tento moc nekryje.. hned by se posunul o "ligu" výše:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela mě teď štve, že jsem ho aspoň na jeden nehet nedala na bílý základ, možná to s příštím lakem spojím. On vypadá ve skutečnosti mnoooohem lépe, než na fotkách. Ale nejvíc nadšená jsem z toho oranžovýho, ten je super! :) Jinak já taky radši třpytky a podobně. :D

      Vymazat
  3. No keď som zbadala túto fotku tak v mysli mi zasvietilo jediné slovo - že WOW...to by som na ulici určite neprehliadla ale ja sama by som sa asi na takú farbu neodvážila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bych byla opravdu schopná dát si na nehty všelicos a pak mě nenapadne, že na někoho to už může být moc. :) Když se to pak ale zkombinuje s doplňky a líčením, tak to vypadá hodně dobře. :)

      Vymazat
  4. Zelená není bohužel můj šálek kávy, ale jsem moc ráda, že mám tu možnost ho někde vidět nalakovaný =) Jdu listovat v blogu a kochat se ostatními lakovými úlovky =)
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ještě že snad každý lak, co byl kdy stvořen, je vyhledatelný na webech. Mně se kolikrát hrozně líbí nějakej lak v lahvičce a když si najdu fotky, tak jsem ráda, že jsem nekoupila. :))

      Vymazat
  5. Neonku nemám žádnou a ani po ní netoužím, jsou na mě až moc svítívé.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...