úterý 4. června 2013

Golden Rose Jolly Jewels č.101


Protože je tenhle efektový lak snad všude vyfocený jen na černém podkladu, chtěla jsem to vzít trochu jinak a tak jsem si zvolila červený lak od Fleur de Santé Scarlet red ( viděly jste ho už zde ), a černou jsem použila jen na prsteníček, protože na ní přece jen vypadá nejlépe a celkově mi to takhle přišlo zajímavější. :) Na tomhle laku je super, že pokaždé vypadá trochu jinak. Záleží na podkladu, jaký si zvolíte. Já ho zkoušela na modrý, fuchsiový a na takový jakoby až brčálově zelený. Na fotkách můžete vidět, že na černém podkladu hází střípky modré, zelené a zlaté odlesky a na červeném podkladu zase vystupují takové světle fialkové odlesky. Střípky tedy plavou v čirém laku, celková konzistence je taková dost hustá a tak jsem v průběhu lakování musela lahvičku často protřepávat. Vrstvy jsem použila dvě, ale i jedna by stačila ( jsem si nemohla pomoct no... :-). Ty střípky z nehtu poměrně dost vystupují, takže 1-2 vrstvy top coatu jsou nutností. 

Následuje celkem dost fotek, tak si "nechte chutnat" :))












Obsah lahvičky je 10,8 ml
Doba spotřeby 8 měsíců
Cena 75,-Kč na Magic nails

Mimochodem, koho tyhle laky zaujaly, určitě mrkněte k Veve z Nails Maniac, která skoupila všech 17 odstínů! :) A můžete tak u ní vidět první část sestávající z devíti laků a já osobně už se moc těším na část druhou. :)

Co říkáte na kombinaci, kterou jsem zvolila ? Líbí nebo byste to udělaly jinak ? :)

12 komentářů:

  1. Nádherné kombinácie si s ním vymyslela! Ja som ho teda zatiaľ skúšala iba na čiernom podklade, ale určite príde rad aj na ďalšie farby ;-) Je krásny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Co si budeme povídat, on na černém podkladu vypadá nejlépe. :) Působí až tak vesmírně. :)

      Vymazat
    2. Na čiernej najviac vidieť tie pestrofarebné odlesky, ale tak ma napadlo, že pekný môže byť aj na nejakom svetlom laku - napr. na bledomodrej...;-)

      Vymazat
    3. To je pravda, to by mohlo vypadat dost dobře.:)

      Vymazat
  2. skvěle zvolená kombinace! vypadá to naprosto perfektně:) zprvu mě zrovna tento lak moc nelákal, ale asi změním názor..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak děkuju, Luci. :) Mě tenhle lak přímo uchvátil. :)

      Vymazat
  3. Pěkný efekťák já jich moc nemám ale už se musím s těma lakama krotit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Peknučké :)
    Na mojom blogu je JuneBlog :) Pokial nevieš čo to je stačí klik na blog :)
    Andy :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásná živá party kombinace!:) ty třpytky mi vyloženě připomínají konfety :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...