úterý 11. června 2013

Essence 119 Boho chic



Ahoj holky, přeju pěkný úterní večer. :)

Omlouvám se za delší odmlku, původně jsem chtěla napsat příspěvek už v neděli, ale byla jsem takovým způsobem utahaná z práce, že se nedalo a podařilo se konečně až dnes. :)

No, už tu dlouho nebyl žádný Essence a já jsem zrovna v sobotu dostala chuť na tuhle barvičku, kterou jsem  měla nalakovanou zatím jen jednou. Jde o šťavnatou oranžovou ve které je spousta takových zlatavých kousků a podle mě to vypadá moc krásně. Na fotkách to není moc výrazný, ale na živo to vypadá krásně. Nalakovaný ho mám od soboty a teprve dnes se mi začaly na pravé ruce kousky laku odlupovat, což asi stojí za zmínku, když se u těchto "nových" laků nadává na nedostatečnou výdrž.

Dneska nebudou jako pozadí květinky :), ale můj šátek, ke kterýmu se podle mě tahle barva moooc hodí. :)







Fotek moc není, vůbec se mi nedařily...

Pro každou asi jasná věc, ale i přesto :
Objem lahvičky 8 ml
Cena 39,90,-Kč

Dobu spotřeby jsem nikde nenalezla.. :-O :))

Líbí se vám ?? Mějte se krásně ! :)

10 komentářů:

  1. s tym satkom mas pravdu, skvela dvojka!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na to, ze nejsem velky fanda oranzovy, tak tahle se mi celkem libi. A u me je vydrz novych laků taky desna, skoda :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí mně to nevadí, spíš mě poslední dobou celkově Essence nechává nějak chladnou a přestává mě zajímat..:/

      Vymazat
  3. S tím šátkem to vážně moc hezky ladí. Já jsem nikdy moc nebyla na oranžovou, ale teď sem mi strašně líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty máš tak krásné nehty, že na nich vypadá všechno skvěle :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásný ovocný odstín!:) ještě více by se mi líbil bez třpytek, ale to je dost věcí nálady:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď když na něj koukám, tak jsem dostala hroznou chuť na nějaký vychlazený, pomerančový koktejl! :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...