neděle 2. června 2013

Avon nailwear pro+ Romance


Odstín Romance je řekla bych fialovo šedý lak s lehkou perletí. Jedná se o velmi jemný odstín, který by měl na nehtech údajně vydržet až 12 dní. Vyčetla jsem, že by celá tahle řada měla obsahovat diamantový prášek, pryskyřici, panthenol a nějaké speciální polymery, které by měly zaručovat maximálně lesklý efekt. No... tak to si nemyslím, alespoň tenhle odstín mi spíš připadá takový pololesklý po uschnutí a ani top coat z něj žádný zázrak neudělal. Barva se mi strašně líbí v lahvičce, ale na nehtech mě okamžitě přestává zajímat. Plného krytí jsem se dočkala ve třetí vrstvě, ale spolu s tím i bohužel bublinek. :/ Na krátkých nehtech stačí dvě vrstvy anebo jedna silnější, ale pozor, schne celkem dlouho. Lahvička mi připadá zbytečně velká, brala bych klidně o dost menší balení, zrovna u tohoto odstínu i nějaké maličké, 5-ti ml. Zatím nevím jestli si ho nechám, anebo poputuje zpět ke kamarádce. Co by ještě možná stálo za zmínku, lak obsahuje komplex dura-plus, což by mělo zaručovat onen vysoký lesk ( ehm ehm.. ), a navíc by měl ještě nehty posílit o 80%.

Fotka je jen jedna. Nepříznivé počasí a lak, co se nechce nechat pěkně vyfotit, to není dobrá kombinace... :D




Obsah lahvičky je tedy 12 ml
Doba spotřeby 24 měsíců
Cenou si nejsem jistá, zřejmě se dá pořídit od nějakých 60-ti Kč až asi do 90-ti Kč.

Zajímalo by mě, jestli máte nějaký odstín z téhle řady a zda splnil, co sliboval. :)

Pěkný den. :)


10 komentářů:

  1. Barvička se mi celkem líbí :) škoda těch bublin. Od Avonu mám objednaný odstín Pink Pastel (mohla si vidět u Gedzitky) tak jsem na to zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem na něj teď koukala a vypadá bezvadně! Takový by mi už nevadil. :))

      Vymazat
  2. Mám z tohoto laku stejné pocity jako ty:) (soudím dle fotek) V lahvičce vypadá krásně, ale na nehtech je už takový nezajímavý... Pár laků z Avonu doma mám, ale povětšinou jsou více jak 2 roky staré, takže už se o nich ani nevyplatí "mluvit", ale nikdy jsem z žádného nebyla úplně paf..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naštěstí s těmi, co jsem si objednala spokojená jak barvou, tak i vším ostatním, ale tenhle fakt ne-e. :)

      Vymazat
  3. Mně se odstín líbí!:) nude barvičky a perleť patří k mým oblíbeným! Škoda jen, že schne dlouho..

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by se za něj dala sehnat nějaká jiná, lepší varianta. :)

      Vymazat
    2. Mne sa dosť nepáči, keď takto moc vidieť prúžky po štetci...no bohužiaľ perleťové laky to proste robia :-( Inak podobný odtieň, len viac trblietavý je Orly - Rage alebo Max Factor - Angel nails, tie neprúžkujú.
      A ešte chcem podotknúť, že máš krásne dlhé nechty, Romanka. Mne sa už dlho nepodarilo také si vypestovať ;-)

      Vymazat
    3. Tak ten Max Factor se mi líbí moc. :) Moc ti děkuju za pochvalu nehtů, to mě potěšilo. :) Ještě kdyby to tak platilo i pro tu druhou ruku.. :D

      Vymazat
  4. Nádherný odstín :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...