čtvrtek 27. června 2013

Astor Fashion Studio 202 New-Bohemian & osvěžení pomocí Miss Sporty Sparkle Touch



Z dnešní manikúry jsem přímo uchvácena ! :) 
Doufám, že v tom nezůstanu sama a i ve vás to něco zanechá. :)
I přesto, že mám teď nehty zkrácené takhle moc, se stejně nemůžu vynadívat na tuhle kombinaci a zalíbila se mi až natolik, že jsem ji už "nahodila" i na nehty na nohou. Ty vám ukazovat nebudu, nebojte..:D

Nejdřív bych vám tedy ráda napsala něco k mému nejnovějšímu laku od Astor. Je to opravdu velmi krásná, sytě fialová barva bez třpytek - prostě pěkná krémovka. Její lesk je vážně dechberoucí, ale lakování je katastrofa! Jelikož je lak spíše vodové konzistence, tak v první vrstvě je to samá ďoura a celkem těžko se mi  odhadovalo správné množství, takže buď to bylo moc málo anebo strašně moc, takže jsem se nevyhnula ani laku stékajícímu za kůžičku, po krajích...no ufff.
Když to ale překonáte, tak máte ve dvou, někdy až ve třech vrstvách úžasně lesklou, tmavě fialovou. Ve třech z toho důvodu, že občas udělal rád nějakou tu lysinku i v druhé vrstvě, u mě např. prostředníček a prsteníček. Intenzita barvy se tím už nemění, jen čekáte déle než to uschne.. :)


Ten lesk je vážně super, že ? Jako kdyby byly nehty ještě mokré, právě nalakované. :)
Jak asi každý, kdo se někdy pokusil vyfotit fialový lak ví, že to jde dost blbě a tak ve skutečnosti je barva ještě o něco tmavší.


A teď Sparkle Touch od Miss Sporty



Já mám tenhle efekťák už strašně dlouho, jednu dobu jsem ho lakovala skoro pořád, ale pak jsem po něm úplně přestala sahat a myslím, že to byla škoda, protože co umí za kouzla, to je nádhera. Z běžné manikúry na den, vám vytvoří parádní představenou na večer. Strašně mi připomíná nějakou vzdálenou, tajemnou galaxii anebo rozdrcené drahé kameny. :D
Lak je tvořen ze spousty maličkých stříbrných a zlatých třpytek, spolu s jen o málo většími modrými a růžovými glitříky. Navíc je povrch krásně hladký i bez přidání top coatu.


A ještě jedna upravená, rádoby "umělecká" fotka, kterou jste měly možnost vidět včera na Fb. :)




Ještě k Astoru :
Objem lahvičky je 6 ml
Doba spotřeby 30 měsíců
Cena 59.90,-Kč

Miss Sporty by měla být normálně k dostání, aspoň já ji běžně vídám v drogeriích a ta tuším stála okolo 40-ti Kč.

Mějte se krásně! :)



35 komentářů:

  1. Veľmi sa mi páči táto kombinácia. :) krásne

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera.. fialový lak a na něm efektový, to je přesně moje! :) ten glitrový MS mám taky, ale zatím jsem ho snad ještě nelakovala, jen jsem ho zkoušela a celkem mě zklamal.. v jedné vrstvě nenanese skoro žádné glitry :( ty jich má na nehtech více? nebo já mám vadný kus :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem jednu vrstvu, ale silnější a ani jsem se nemusela moc snažit, samy tam naskákaly. :)) Jinak moc děkuju. :)

      Vymazat
  3. Teda, ten fialový Astor je krásný sám o sobě, ale s těma třpytkama je to fakt nádhera! A ještě ti musím pochválit nehty, protože mně se takhle krátké líbí určitě víc (obecně mám radši kratší nehty) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já jsem skoro plakala, když jsem je šla stříhat. Právě se těším, až zas trochu dorostou, možná je budu nosit o trochu kratší, než dřív, ale u mě je ten problém, že krátké nehty nedokážu upravit do tvaru, který bych chtěla. To zas obdivuju na tobě, že je máš krásně upravené, opravdu tak precizně. :) A samozřejmě taky děkuju. :)

      Vymazat
    2. Teda děkuju moc, ale o preciznosti se mluvit nedá :D Prostě je jen zapiluju dorovna (před odlakováním) a zakulatím trochu hrany, toť vše :D

      Vymazat
  4. Tak z Tvé manikúry jsem unešená taky :-). Krásné barvy a kratší nehty vůbec nevadí (já už naopak s delšími i špatně "datluju" do klávesnice:), vypadá to krásně! Miss Sporty jsem si teď koupila a vůbec nechápu proč jsem tu značku přehlížela, protože výdrží je lepší než takový Rimmel a cenově je Misska perfektní. Jestli seženu ten sparkle, jdu do něho :), ale jak jsi popsala ten Astor, tak ten nene,i když ten odstín je krásný... a to jsem po tom Astoru pořád pokukovala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak předně moc děkuju, mám velkou radost, že se tak líbí. :)
      Ještě mám modrý Astor, přesně z té samé řady, tak jsem zvědavá na lakování, ale předpokládám, že to bude to samé. To je fakt jediná chybička, nad kterou z důvodu krásné barvy přimhouřím očko, ale je to prostě nepohodlný a ten, kdo laky zase až tak "nežere", to může brát jako důvod, proč nekoupit a poohlédnout se jinde.

      Vymazat
  5. dokonalá dvojica a páčia sa mi aj tvoje kratšie nechty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkem se divím těm kladným reakcím na moje žádné nehty. :D Já byla fakt nešťastná, ale teď mám radost, že to teda zřejmě nebude až taková katastrofa. A děkuju, Suzi. :)

      Vymazat
    2. môžeš byť kľudná, nie je to žiadna katastrofa :-D v podstate každé nechty, ktoré sú upravené, sú pekné a za dlhé musím povedať, že ja obdivujem viac tiež tie kratšie, lebo sama sa tých mojich nejako nedokážem vzdať, aby mali dĺžku ako má Veve, Sonidlo, či Gedzitka :-) ale vzala som si ich aspoň za vzor a už nenosím 5-7 mm, ale kratšie :-) a vekom príde aj to kratšie :-)

      Vymazat
    3. zabudla som na Haničku Cácorkovú :-)

      Vymazat
    4. No proto :D Dělám si srandu :D Ale děkuju, zařadit mě mezi (pod:D) takové nehtostar, z toho nebudu spát :D

      Vymazat
    5. Tak se shodneme, že obdivujeme holky, co mají pěkně upravené krátké nehty. :) Upravit dlouhé, mi přijde lehčí, než ty krátké. Aspoň u mě jde vidět, že ukazovák, který byl zlomený, nemám tak hezký jako ty ostatní, které jsem jen zastřihla a tak nějak zapilovala.. :D Je takový kulatý, divný..:DD

      Vymazat
    6. No a čo by som ja dala za to, mat ich take dlheee ako ty alebo Suzi! :-) A hlavne tak krasne rovno zapilované. Mne sa vždy nejaký rožtek odlomí a je po paráde.

      Vymazat
    7. dnes mám taký rožtek aj ja, som narazila s ukazovákom, našťastie na pravej ruke :-D aj keď pri tomto je dĺžka asi výhodou, trochu sa ťukne rožtek a mám ešte čo zbrúsiť, jednoducho ich skrátim a je po probléme. ale ďakujem. mám pocit, že každá na tej druhej obdivujeme niečo a chceme to mať vymenené :-)

      Vymazat
    8. Kéž by se mi vždycky odlomil jen rožtěk :), mně se vždycky zlomí až do živýho..:/

      Vymazat
  6. Tak to pozor, tohle je ovšem luxusní kombinace! Jó, fialová, ta mě nezklame nikdy. A ty třpytečky? Boží!!! <3

    Nedávno příhoda v drogerce: koukám na ty laky Astor a říkám si "hmm, těm Miss Sporty nějak zvětšili objem lahviček, ne?" - no prostě jsem si je zaměnila! Tyhle lahvičky Astor dřív neměl, že ne? Takže předpokládám nějaká inovace nastala. Jsem zvědavá, pokud vyzkoušíš těch laků vícero, co nám pak povíš o kvalitě těhle laků obecně. Nikdy jsem je neměla ráda, tak třeba se to změní...

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to je dobrý.
      Jojo, říkám si taky, že jsem je ještě neviděla, buď inovace nebo úplně nová řada, netuším. Astor šel vždy tak jako hodně mimo mě, ale když jsem v pondělí u Rossmanna viděla tu pestrobarevnou škálu těchto nových lahviček, tak jsem měla co dělat, abych vzala fakt jen dva :D Co tam bylo za nádherný odstíny - zelené, žluté, růžové..ááách :) Určitě ještě nějaké další přibudou. Mám ještě modrý, tak já se pokusím nechat ho na nehtech dýl, až budu lakovat a snad vám tady řeknu i něco k výdrži. :)
      A moc děkuju! :)

      Vymazat
  7. Tieto nové laky od Astor na dosť lákajú, zatiaľ som si z tej rady kúpila iba taký jemný trblietavý nadlak, ale určite plánujem kúpiť ďalšie. No asi na to pojdem opatrne po jednom,keď píšeš, že sa zle lakujú.
    Samozrejme manikúra je prekrásna! Aj s nadlakom aj bez neho vyzerá úžasne, najviac ma zaujala tá tretia fotka, tam je naozaj dobre vidieť ten megalesk :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veve, mockrát děkuju. :)
      Osobně už se nemůžu dočkat až zase vyrazím a aspoň dva další pořídím. :) Lakování je vážně děs, ale stejně mě to asi neodradí. :D Minimálně jeden zelený a nějaký růžový mít musím. :))

      Vymazat
  8. Ólala tak to je krása, fialová je moje srdcovka :) a efekťák tomu dodal ty správný grády :) taky v tom vidím vesmir.

    P.S. moje vůle mě zklamala, původně jsem šla koukat po STARS lacích. Samozřejmě neměli, tak místo toho jsem odešla s jednim RIMMELEM, naštěstí fakt s jednou flaštičkou :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, je to takový vesmírný. :) Děkuju, Hani. Jinak to jsi ještě dopadla dobře, když jsi odešla jen s jedním. :D Taky jsem si plánovala, že jakmile uvidím, že Stars nejsou, tak hned odcházím..no odešla jsem, ale s pěti. :))

      Vymazat
  9. Moc pěkná kombinace..takovou fialkovou já můžu :) Musím ty nové Astor laky zkusit..

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju, Mončo. :) Určitě zkus, z těch ultra lesklých barev musí být nadšená snad každá. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Wow ten lesk je vážně oslňující!:) taková barvička by se mi hodila.. a brala bych lesklou i béžovou, korálovou, mint a černou a moje kolekce by byla kompletní :D a ta fotka s perlami se vážně moc povedla!♥

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V nabídce mají mnoho odstínů, určitě by sis vybrala. :) Děkuju. ♥ :)

      Vymazat
  12. Tak tohle je vážně nádhera! S tím efekťákem je to perfektní. A tu fotku s perlami jsem už obdivovala na FB. :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  13. moc pěkné nehtíky, takovýto fialový lak ještě ve sbírce nemám, budu se muset po něm poohlédnout :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Holky, všem vám moc děkuju za pěkné komentáře, ani nevíte, jakou z nich mám radost. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tá fialová farba je naozaj krásna, no trošku ma odrádza tá konzistencia, vodové laky nemám rada :( Ako rýchlo to približne schne? Možno to by ma povzbudilo ku kúpe, no zatiaľ som rada, že som ich v dmku nechala :) No vyzerajú naozaj úžasne!
    Lyanelle ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že občas je potřeba až tří vrstev, tak schnutí se i podle toho odvíjí. Myslím, že během té čtvrthodinky se dalo už jít, že to nebylo tak citlivý na dotek, ale rýhu by sis ještě mohla udělat, ťuknout o něco. Takže fakt odolný - ve třech vrstvách, byl tak za 30-40 minut. Nepoužila jsem ale top coat, takže s tím by se ta doba asi o pár minutek zkrátila. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...