sobota 6. dubna 2013

Takové skoro paví líčení...:)



Chtěla jsem zase nějaké výraznější líčení a tak nějak mě nic nenapadalo. Tak jsem se zeptala mamky, ať mi vybere barvy a já něco podle toho udělám a mamka rovnou přišla s nápadem na páva. :D
Takže tady je výsledek a i když je to hodně nepovedený páv, tak se mi i přesto docela líbí.
Barev je tam tolik, že už si skoro ani nevybavuji postup, ale do koutku očí jsem nanesla smíchané odstíny žluté, na zbytek víčka jsem pomíchala světlejší a tmavší odstíny modré. Na spodní linku jsem použila zelený stín a do vnitřního koutku nanesla trochu zelené gelové linky, kterou jsem ještě přetřela třpytivými linkami od S-he, ale na fotkách to není vůbec vidět. Horní černou linku jsem si opět předkreslila s černým stínem a potom obtáhla/dovytvarovala tekutými linkami od Essence. Pak na horní pohyblivé víčko a kousek nad něj, jsem namalovala tyrkysovou tužkou od Essence jakési tečky a ty jsem obtáhla tekutou linkou. Za ně jsem ještě pár tahy udělala takové čárky se zelenou gelovou linkou.
Líbí se vám ?? :)






Mějte krásný den. :)

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...