čtvrtek 4. dubna 2013

Menší nákup Maybelline, Essence & NYC


Ahoj holky,

tak ještě jeden menší nákupek si dáme. Vše jsem nakoupila u Rossmanna. Začala se tam prodávat nová limitovaná edice od Essence s názvem Floral Grunge, která mě nijak zvlášť nezaujala ( a taky jsem spíš doufala, že tam narazím na LE Oz či jak to je.. ), a podle toho to taky vypadá. Odnesla jsem si pouze dva laky. V limitce byly ještě dvoje paletky quattro stínů na oči, jakýsi pudr na barevné melíry ( sama nejsem o moc chytřejší.. ), jakási čelenka do vlasů, sada tří mini lesků a snad ještě něco dalšího, ale nevybavím si.
Pak tam probíhá akce na rtěnku Maybelline Color Sensational Whisper, ke které dostanete řasenku Great Lash zdarma. A protože jsem snad jako jediná tuhle notoricky známou řasenku ještě nevyzkoušela, byla to pro mě moc zajímavá akce. :) 
Tak a teď blíž k těm nakoupeným věcičkám ! :)



Essence LE Floral Grunge nail polish

03 Grunge me tender !


Jsem moc ráda, že jsem si vybrala zrovna tuhle pistáciově zelenou barvičku, protože je fakt krásná a zajímavá. Schne do takového semišového matu ( je to dost cítit i na dotek, jako kdyby vám na nehtech uschla nějaká sladká poleva :D ), obsahuje takový zeleno-bronzovo-modro-zlatý shimmer, který se na fotkách nepovedl a není moc vidět...jak jinak... :) Konzistenčně je celkem hustý a jak jsem mluvila o tom efektu, tak je to na štětečku docela vidět, že to není taková ta jemná tekutina, ale maličko zhrublá..asi jako krupička nebo něco takovýho. V jedné vrstvě je nepoužitelný i na krátkých nehtech, protože plochu nehtu nepokryje uceleně, jsou vidět tahy štětečkem a dělá rýhy.. Ve druhé vrstvě už je to v pohodě. Schne příjemně rychle, asi tak po 10-ti minutách jsem šla fotit a od té doby vlastně normálně dělala vše jako vždy a nikde se mi neporušil.


02 Lily Bloom


Tenhle lak docela zklamání. V lahvičce mi připadal strašně krásný a zajímavý, protože obsahuje takový meruňkovo-zlato-zelený shimmer, což mi v kombinaci s bílým lakem připadá naprosto super. Jenomže na nehtech se tváří jako obyčejná bílá s tím, že sem tam zahlédnete něco ze zmiňovaného shimmeru, ale naprosto minimálně..:( Nijak zvlášť se neleskne, ale přece jen o trochu více než ten pistáciový. Jinak lakování, schnutí i na omak..jsou stejné. 
Obsah lahviček 10ml
Doba spotřeby 36 měsíců
Cena 49.90,-Kč


Maybelline New York Great Lash


Skvělá řasenka ! Teda.. nejdřív jsem se musela smát, když jsem viděla ten mini hřebínek, protože jsem si vůbec neuměla představit, jak se s tímhle mám nalíčit. :D Ale vážně udělá krásné řasy. Hřebínek si je skvěle uchytí, pročeše a prodlouží. Dala jsem dvě vrstvy, abych měla řasy hustější a jsem s ním moc spokojená. Za celý den, co jsem ji měla, se mi nedrolila, ani neobtiskávala a to jsem ještě s žádnou jinou řasenkou nezažila, super.
Obsah 12.7ml
Doba spotřeby 6 měsíců
Nevím, kolik normálně stojí, ale tahle byla z té výše zmiňované akce a to bylo 139.90,-Kč


Maybelline Color Sensational Whisper 150 Faint for fuchsia


Velice pěkná, svěží, jarní barvička. Na fotce na rtech se jeví maličko světlejší, než ve skutečnosti je. Je to krémová rtěnka bez shimmeru, s příjemnou lehkou vůní. U téhle rtěnky si akorát musíte dát pozor, abyste neměly nějak výrazně rozpraskané rty, protože to hodně zvýrazní a celkem dost se vpíjí do jemných čárek na rtech. 
Doba spotřeby 24 měsíců
Běžná cena je 139.90,-Kč



Maybelline Color Sensational 161 Juicy Pink



Nenápadná růžová s lehoučkým třpytem. Skvělá bude třeba ke smíchání více rtěnek, udělá takový přirozený efekt, jako kdybyste si nanesly jenom lehce zabarvený balzám na rty. Má lehkou ovocnou vůni a krááásně se leskne. :)
Doba spotřeby je 24 měsíců
Koupila jsem ji ve slevě za 49.90,-Kč



NYC New York Color Applelicious Glossy Lip Balm 353 Pink Lady



A posledním kouskem je " balzámolesk " na rty od NYC v nenápadné růžové barvičce. Uprostřed barevné tyčinky se nachází balzám ve tvaru jablka ( super ! :-), který rty hydratuje a zvláčňuje, ale zároveň můžete mít pěkně namalované rty. Balzám jsem už nutně potřebovala nějaký nový a tenhle se mi moc zalíbil. Vážně nádherně voní po jablíčkách ( chuť teda nic moc..:-)
Doba spotřeby 30 měsíců
Běžná cena je 59.90,-Kč já ho předevčírem koupila u Rossmanna za akční cenu 49.90,-Kč


Dnes je to všechno, určitě pokud máte nějakou z uvedených věcí, mi dejte vědět, jak jste spokojené atd. atd. :)
Mějte krásný a úspěšný den. :)

10 komentářů:

  1. nějakou Color Whisperku si chci pořídit:) nejlépe jednu z těch nude.. takže zítra beru Rossmanna útokem :D jsem zvědavá, co všechno si odnesu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, Luci. :D Mají pěkné odstíny, taky jsem původně chtěla vybrat nějakou nude, ale byl tam asi jen jeden odstín a ještě opravdu hodně, hodně nevýrazný, tak snad pochodíš líp. :)

      Vymazat
  2. Tak tomu sa hovoria nákupy :D Tie rúže sú luxusné! :)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  3. ty laky od essence jsou úžasný! :) líbí se mi i ten bílý, i když píšeš, že na nehtech nevyniknout barevné odlesky.. aspoň se zas dá sladit k více věcem ;)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude pěkný k nějakýmu zdobení.:) Ale ten pistáciový zbožňuju!:)

      Vymazat
  4. tie laky maju skutocne peknu farbu a ako tak kukam na blogoch sa rotrhlo vrece s Whisperom:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky koukám, že se o těch rtěnkách teď všude píše..:D Aspoň jsem taky jednou aktuální no..:))

      Vymazat
  5. Nejvíc se mi líbí ty dva laky. Mají krásné barvy, hlavně ten mintový! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je boží no.:) A navíc zajímavej tou svou povrchovou texturou. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...