neděle 7. dubna 2013

Gabriella Salvete Enamel with hardener 141



Tohle je poklad, milé dámy, ženy a slečny! :)
Podle mě asi zatím nejhezčí lak z celé nabídky Gabrielly Salvete a to jsem ho tak dlouho přehlížela ! Úžasná zlato-bronzová barvička s nádechem středně tmavé fialové. Podle mě výborná kombinace. Na krátkých, ale i středně dlouhých nehtech, by se dal nosit i v jedné vrstvě ( pokud vám nevadí mírně prosvítající konce ), kdy je barva jemnější a méně nápadná. No ještě se mi nestalo, že by se mi nějaký lak líbil víc v jedné vrstvě, ale u tohoto jsem na vážkách, protože se neumím rozhodnout, v jakém stavu se mi líbí víc..:) To si můžete rozhodnout samotné, protože jsem vám ho nafotila v obou variantách.
Schnutí byla bleskovka, lakování naprosto bezproblémové.. Zamilovala jsem se ! :) Odlakování bylo taky víceméně v pohodě.
První dvě fotky ukazují, jak lak vypadá v první vrstvě. Žádný top coat jsem ani v jednom případě nepoužila.













Obsah lahvičky je 11 ml
Doba spotřeby 24 měsíců
Cena 79.90,-Kč

Jaký je váš nejoblíbenější lak od GS ? Máte rády tyhle laky ?

Přeji příjemný den ! :)

18 komentářů:

  1. tyhle foil laky od GS mám nejradši! a tenhle ještě nemám, sakra :D vypadá opravdu skvěle, ale já bych ho v 1. vrstvě asi nenosila.. na tohle jsem hrozná :D jak to nekryje 100%, tak lakuji pořád další a další vrstvy :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak honem pro něj, rozhodně stojí za to! :)
      S tím krytím jsem na tom dost podobně jako ty :), ale tenhle..já nevím čím to, ale líbí se mi tak i tak..:D

      Vymazat
  2. krásný krásný krásný!! hned zítra pro něj letím do drogérky!!:) a máš uužasné nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsi zlatá ! :) Děkuju.:) Jsem ráda, že tě tak oslovil, budeš z něj určitě nadšená.:)

      Vymazat
  3. Tak ten vypadá vážně nádherně! A jestli ještě rychle schne, tak je to pro mě tutovka. :)

    OdpovědětVymazat
  4. kurnik, prečo ho nemám? musím to napraviť. ja ich mám rada všetky, ale keby som si mala vybrať, ktoré najviac, tak sú to baby ružová 102, zlatá 104, či pávia tyrkysová 112 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslela, jak ho zase každá budete mít..:D 112-ka je boží, tu mám taky strašně moc ráda. :)

      Vymazat
    2. tak už ho mám aj ja dnes som si ho kúpila :-)

      Vymazat
    3. Super, těšim se až ho dáš na blog, to budou krásný fotky. :)

      Vymazat
  5. Jak to, že tenhle ještě nemám :D fakt pěkná barva a určo teď by se šikla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, teď už taky chytám slinu na tyhle zemitější, podzimní barvy. :))

      Vymazat
  6. U mě to byla láska na první pohled :D, jen co jsem ho uviděla v lahvičce, věděla jsem, že ho musím mít. A taky je to dupe pro Oui od Orly a OPI má taky takový (ale jméno teď nevím)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem netušila. :) Podobně mě teď uchvátil nový odstín 164 - taky láska na první nalakování. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...