neděle 14. dubna 2013

Gabriella Salvete 112 & Avon Silver Plated



Ahoj holky,
dnes jenom kratší příspěvek s nepříliš povedenými fotkami..:/ Tenhle týden mi dává celkem zabrat, únava z práce je dneškem na vrcholu, takže ani moc nebyla chuť něco "spešl" tvořit a ještě navíc jsem si včera v práci zlomila nehet díky své pohodlnosti, takže budou mé nehty asi úplně na kratičko a to vám říkám, to nebude pěkný pohled..:( 
Takže k příspěvku. Nalakovala jsem si GS č. 112, kterou jste viděly před několika měsíci zde a přes ni jsem dala jednu vrstvu glitrového laku od Avonu, který jste tu taky dříve viděly a to tady. Podle mě pěkná varianta, když se vám nechce nic moc vymýšlet a chcete mít hlavně rychle hotovo. :)


Dnes víc fotek nebude, opravdu nebylo moc z čeho vybírat. Pondělkem mi ale začíná volno, takže už mám pár nápadů, i když kdo ví, jak to s nimi vzhledem k mému nehtovému "úrazu" dopadne. Už se strašně těším na volno. Hned v pondělí se chci podívat k Rossmannovi zda tam už budou laky Od GS Stars ( mimochodem, už jste si nějaký pořídily ?? ), a pak do antikvariátu pro zamluvenou knihu. :) 

Přeju vám příjemnou neděli a mějte se co nejlíp. :)

14 komentářů:

  1. krásná kombinace! :) připomíná mi hvězdné nebe!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  2. jj, pekná kombinácia. ale tento miláčik od GS, tomu snáď pristane všetko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě jsou tvoje nehty pořád krásné! jinak tahle manikůra je moc povedená!! nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuju! :) No..ukazovák je fakt na tom bídně, ale ty ostatní jsou ještě relativně v pohodě na to, jak jsem je zkrátila..

      Vymazat
  4. uplne vo mne evokuje more a dovolenku:)

    OdpovědětVymazat
  5. Cool combination, never though about it :)

    I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other? :)

    Kisses from Zurich,
    K.
    http://beneaththecoat.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna dnes jsem.dostala 112 od segry. Hledala jsem.swatche a první vylez od tebe :) pěkný kousek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je fajn, zrovna tahle 112ka je fakt vydařený kousek. :) A Hani, vše nejlepší k svátku. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...