neděle 24. března 2013

TAG : Kosmetické záležitosti, které mi fakt nejdou ! :)

Byla jsem vyzvána milou Suzi, abych se taky podělila o záležitosti, které mi ale zoufale nejdou, nebo je nedokážu dodržovat. Tak jdem na to ! Snad máte dost času...:D



1) Vlasy...
bych ráda zmínila jako první, protože ty řeším asi úplně nejčastěji a taky se u nich nejvíc vztekám. Pokusy o účesy jsem už dávno vzdala a když byste mě potkaly, tak budu mít nejspíš vlasy a) rozpuštěné anebo b) v culíku.. Že mi ale nejde vytvořit obyčejný objem anebo vlasy vyfoukat přes kulatý kartáč, aby jsem je měla pěkně zatočené do tváře ( a protože mám několik měsíců sestupný sestřih, tak by to fakt bodlo, umět to..), s tím se stále ne a ne smířit. A když už se mi náhodou povede něco vytvořit, tak jenom na levé polovině hlavy..:D Takže to potom syčím, nadávám, hrozím pěstí fénu a kartáči a nakonec to celá rudá vzdám raději ještě předtím, než jednu ze zmíněných věcí mrštím někam do pryč.. 



2) Péče o nohy..
nebo-li o chodidla je u mě dosti zanedbávanou záležitostí a obvykle začínám až v období, kdy je budu muset   vystavovat. Já si nemůžu pomoct, vím, že bych pro ně měla udělat aspoň to minimum, že je 2x denně namažu nějakým hydratačním krémem, ale mě to prostě nebaví.. :(  Já si třeba jednou za čas něco koupím, nebo vyzkouším, když něco dostane mamka, ale tak poprvé super, cítím, že si nožičky libují a já jsem přesvědčená, že odteď jdu do sebe a slibuji chodidlům lepší zítřky, ale po druhé, třetí aplikaci už většinou čtvrtou, pátou atd. atd. vynechávám a jsem tam, kde jsem začala..Nehty na nohou mám nalakované většinou jen v letních měsících a to jen jednou barvičkou.



3) Líčení ...
obočí.. moje obočí jste tady už měly možnost vidět a ač se nikdo neozval, tak to není žádná sláva.. Strašně se mi líbí silněji namalované ( ale pořád tak jako decentně : ) ), delší s tím, že začíná do rovna..Takže když jsem se o něco takového pokusila, tak jsem si ho akorát ztenčila ( a to mi nesluší ). K jeho vymalování používám hnědý stín, ale když se pokouším dopracovat k mému vysněnému tvaru, tak vypadám jako..no já nevím, tak jako zmalovaně, uměle..takže ho přejedu pár tahy a začátek obočí se pak může jevit jako ne tak docela upravené..Ale prostě nevím už co s tím. Co se mi na jiných líbí, na mně vypadá blbě..

Dále k očím a stínům. Nejde mi vytvořit pěkné, výrazné kouřové líčení. Pokaždé vypadám, jako kdybych dostala pěstí. :D Jemné přechody a stínování také nejsou mojí silnou stránkou, ale snažím se na tom zapracovat!
Ještě k tomu výraznému líčení.. v každém případě by měla pleť vypadat co nejlépe, ale obzvlášť to platí k tomu výraznému líčení. No a to je další věc, která mi nejde, ale už jsem se podstatně zlepšila. Nedaří se mi pěkně skrýt kruhy pod očima ( a že je mám teda pořádné! :( ), neumím si pořádně zakrýt pupínky a jizvičky a když pak koukám na videa holek, které se vždy nalíčí nádherně jak filmové hvězdy, a vidím, kolik korektoru a podobných věcí si na sebe dávají, tak nechápu, že to snesou, respektive že se jim nedělá to, co mně, protože když si dám korektor někam do prostoru obličeje ( nos, tváře..), tak se mi na tom místě okamžitě udělají šupinky apod.



4) Nehty ...
nail art.. neumím dělat pěkné tečky. :) Aby každá byla stejně velká a ještě to pěkně celé rozložit na plochu nehtu ? Ne, prostě neumím. :D Obdivuju holky, které si tohle udělají na nehtech, že to vypadá jako tapeta..holky, smekám! :)
Razítka taky nepatří k mým nejlepším přátelům. Tak bych to chtěla umět, takové ty celoplošné. Ne, já jsem ráda, když si natisknu maličkou hvězdičku, kytičku, tlapičku..víc ze mě nevyleze! A i to dám až tak na potřetí..
Pěkně vymalované obloučky.:) O tom byla nedávno u Suzi debata. Můžu se snažit jak chci, ale vždy to bude v mém případě takové kostrbaté a mým představám na hony vzdálené. 
Pak taky když se mi zlomí nehty tak špatně, že je všechny musím ostříhat, tak já prostě za boha nedokážu pěkně zapilovat krátké nehty..Nejde to! Vždy je to takové šišaté, jeden do kulata, druhý do rovna..nechápu,  ale tohle neumím.

Přemýšlím s čím dalším se pochlubím, ale koukám, že už je to celkem dlouhé a navíc mě teď už nic moc nenapadá.. ale to neznamená, že by to bylo všechno, to ono by se jistě ještě spousta dalších věcí našla..:D

Ale necháme to už tak a já bych si tedy ráda početla u  :


A podělte se v komentářích taky co vám nejde. :)


6 komentářů:

  1. Mě péče o nohy také moc nebaví.. na nehtech mám většinou jen bezbarvý lak a toď vše :D To by člověk musel denně strávit 3 hodiny péčí o celé tělo a na to prostě není čas:/

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, všimla jsem si, že to s tou péčí o nohy je celkem rozšířená záležitost :D

      Vymazat
  2. jej, ty si rýchla, super :-) som rada, že si označila Luci, lebo som o nej uvažovala, ale potom som si povedala, že ju nechám vám, že ju určite niekto označí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i vy jedny! jste se na mě domluvily! :D ne, jsem ráda že jsi o mě uvažovala a že mě nakonec označila i Romča:) samozřejmě se budu snažit v tagu dál pokračovat, hlavně co nejdříve:) i když už ted vidím, kolik toho mi bloggerky máme společného :D :)

      Vymazat
    2. Nedalo mi to a hned jsem se dala do psaní, ať je sranda. :)

      Vymazat
  3. Luci, už se těším na tvůj příspěvek.:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...