neděle 10. března 2013

NYC 253 Mint Macaroon




 Dneska mám pro vás další krásnou jarní barvičku a tou je lak od NYC 253 Mint Macaroon. Jak už z názvu plyne, jedná se o mátově zelenou krémovku. Mně osobně se teď krásně nosí, kdy se jaro opět blíží a začíná se oteplovat a oblékat méně. :) Začínají se objevovat barvičky ( no zatím jen tráva a modrá obloha, když se to fakt podaří .. :-), a tak se snažím do barev zahalit sebe. 
Tak dobrý zase. :D K laku.
V první vrstvě zanechává holá místa, ve druhé všechno zakryje, ale třeba na ukazováčku jsem musela dát tři vrstvy, protože mi u obloučku udělal po dalším tahu docela mega díru, ale to byla spíš moje vina, že jsem těch tahů dělala zbytečně moc, si myslím. Na barvě to není nijak znát, pořád odpovídá i ostatním nehtům na kterých jsou dvě vrstvy, což na fotkách můžete vidět. Jinak schnutí žádná sláva, ale s top coatem se dá. Rozhodně to není nalakovat a za pár minut jít. Schne do středně vysokého lesku a opět je z řady těch dlouhotrvajících, které by vám měly vydržet až 7 dní nepoškozené. To vám nepotvrdím ani nevyvrátím, pořád se mi nedaří mít jeden lak na nehtech víc jak tři dny.. :)
Kdo mě sleduje víc, tak si určitě vybavuje, že tu před pár dny byla podobná barvička, akorát o pár odstínů tmavší, takže se od sebe hodně liší, ale pořád bych řekla spadají do stejné kategorie. Byl to lak od Miss Sporty ( link ). Tak tenhle NYC je mnohem hezčí a hlavně odlakování probíhá v pořádku, nebudete od něj celé zapatlané. Říkám to proto, že kdo má třeba zrovna zálusk na podobnou barvu, tak já osobně bych se vyvarovala tomu od MS kvůli tomu barvení.


Dnes to bylo delší, takže teď si dáme fotky, kterých je taky celkem dost. Nebylo sice nijak zvlášť pěkné počasí, ale tenhle lak se fotil jedna radost, přesně tak, jak ho vidíte na fotkách, vypadá i ve skutečnosti. Takže tady jsou. :)

















Obsah lahvičky je 9,7ml
Cena 49.90,-Kč
Doba spotřeby 24 měsíců

Mějte krásný den ! :)

12 komentářů:

  1. krásná barvička:) mě tak napadá, že já snad takovouhle pravou mint barvu ani nemám :O to budu muset napravit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to rozhodně! :D Teď skoro na jaře je to nezbytnost.:)

      Vymazat
  2. jejko, taká farba by sa mi veru hodila!

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé mám podobný odstín od Flormaru, jen trochu tmavší! tenhle se mi líbí asi ještě víc! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten bych ráda viděla :) Teď se mi takový barvičky děsně líbí.:)

      Vymazat
  4. uzasna jarna farba!

    Pozyvam ta na TOP giveaway o balicek Macadamia hair produktov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím. :)
      Děkuju, zapojila jsem se už před několika dny..:)

      Vymazat
  5. Barva na jaro jak stvořená! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tat to je vážně krásná barva!!! Mintovou přímo zbožňuju a na jaro je ideální. A navíc jsem dostala chuť na makrónky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No já si na tebe u lakování vzpomněla, že se ti určitě bude líbit. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...