pátek 1. března 2013

Miss Sporty 346



Musím říct, že s touhle značkou začínám lehce sympatizovat. Poté, co mě nadchla řadou laků Metal Flip, jsem se rozhodla mrknout i na nějaké další barvičky a docela mě zaujal tenhle odstín zelené s lehoučkým, světle zeleným shimmerem. Předem upozorňuji, že na fotkách vypadá o dost světleji, než ve skutečnosti je, ale jinak se zachytit nedal.. Doopravdy je tmavší a víc zelený, ne takhle mint. 
Lakovalo se skvěle, krátkým nehtům postačí ke krytí i jedna vrstva. Jediné na co je možná třeba dávat pozor je to, že je lak tekutější a občas stekl až ke kůžičce, ale to se dá pohlídat. Horší bylo schnutí a to i za použití top coatu. Poslední dobou mám na to smůlu. 













Obsah lahvičky je 7ml a cena byla tuším 39,-Kč

K téhle barvičce se na jaře určitě ještě vrátím, protože je pro tohle období jako stvořená. :) 

Co na ni říkáte ? 

Mějte krásný den ! :)

EDIT !! : Lak jsem právě odlakovala. Celé prsty jsem měla jak kdybych si je pokreslila lihovkou a pomalu si je máčela v odlakovači. I přesto to nešlo úplně dolů a musela jsem prsty pořádně vydrbat. Takže já už ho NIKDY nenalakuju na celé nehty. Max nějaké mini zdobení. Tohle jsem teda opravdu nikdy nezažila..

14 komentářů:

  1. priznám sa, že po Metal Flip nezostalo len po poškulovaní po klasickej ponuke, ale tiež som si nejaké kúpila :-) pôvodne som ti chcela napísať, že som podobnú farbu dnes dala aj ja, no potom som si prečítala text :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. vidím, že více blogerek začíná s touto značkou sympatizovat.. já stále nevím :D ale barvy mají hezké, tojo! jen mě možná odrazuje to, že laky nemají žádný názvy.. to mě vždycky štve a dokáže mě to dokonale odradit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci súhlasím, toľko krásnych farieb si zaslúži aj meno. to isté platí aj pri Gabriella Salvete. ja mám rada, keď sú laky nejako pomenované, niekedy sa podarí aj vtipný názov :-)

      Vymazat
    2. Mluvíte mi z duše - jak já nesnáším laky s číslama... To je jak ocejchovaný krávy :D

      Vymazat
    3. Přesně tak Luci, Suzi, Cácorko, GS, Miss Sporty, S-he..měli by zapracovat na názvech, protože jen čísla, to je nuda. :)

      Vymazat
  3. Moc zajímavý odstín!:) Jak říkáš, na jaro bude úžasný!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je krásný, ale to odlakování mě dorazilo...:/

      Vymazat
  4. krasna letna farba!

    Inak na mojom blogu sa práve koná TOP giveaway o kozmetiku Macadamia hair. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. tak tahle barva je perfektní!!! A za tu cenu bych mu možná i odpustila to pomalešjí shchnutí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už ho nechci. :D Potom, co mi tak zabarvil prsty, jsem z něj zklamaná, protože to fakt není normální. :/

      Vymazat
  6. kde si tento lak koupila ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rossmann nebo DM, už si přesně nepamatuju. Ale vůbec netuším jestli je furt v prodeji.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...