úterý 19. března 2013

Jarní líčení s fialovou linkou


Pěkné úterý. :) Dáme si další líčeníčko! :D
Dnes fotopostup vynechám, nemyslím si, že by to bylo až tak moc nutné, hm? :)
V podstatě jako hlavní barvu, kterou jsem nanesla na celé víčko jsem si zvolila takový světlejší odstín kobaltové modři. Vidíte, že vystínovaný je úplně minimálně, nic dalšího jsem tam už plácat nechtěla.
Fialové orámování oka jsem vytvořila smícháním hned několika odstínů, protože buď byla barva nevýrazná, nebo se mi nelíbila, takže chvilku trvalo, než jsem byla spokojená. Abych to ještě trochu osvěžila, tak jsem vnitřní spodní linku namalovala s modrou gelovou linkou a od vnitřního očního koutku směrem ven ještě doplnila linku o světlejší, výraznější odstín modré.
Řasenku jsem použila od Gabrielly Salvete Diamante a stíny i gelová linka pochází z paletky Sephora.








Co říkáte, máte rády barevnější očka nebo dáváte přednost spíše jenom barevným linkám ? 
Mějte se krásně! :)

5 komentářů:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...