pondělí 18. března 2013

Essence nail art special effect! topper 12 holo topping, pleas!



Tak tenhle příspěvek mám nachystaný už hodně dlouho a původně se v něm měly vyskytnout všechny laky z této řady, což jsem poněkud nezvládla a některé se už ani nebudou prodávat..škoda :(
Takže každý lak bude mít svůj samostatný příspěvek. 



 Má základní barvu růžovo-béžovou a v něm je třpytivý prach, který se odráží snad všemi barvami. Nevím, proč je v názvu "holo", protože holografický efekt opravdu nevytváří. Možná kvůli těm třpytkám, které jsou tedy opravdu početné. Já jsem ho nalakovala na mnou namíchaný lak, který jste samostatně viděly v leopardím nail artu a který vzešel ze smíchání hnědého Essence a bílého GS. Řekla bych,  že k sobě pěkně pasují. Na posledním snímku je lak vyfocen bez podkladu ve dvou vrstvách. Konzistenčně je lak celkem hustý, ale jinak se s ním lakuje pěkně a k mému srdci rozhodně přirostl ! :)



Co jsem koukala na stránky Essence, tak tento by v prodeji měl zůstat i nadále.
Kupovala jsem ho v akci za 29.90,-Kč a normálně stojí asi kolem 45,-Kč, ale nejsem si jistá na 100%...

Mějte se krásně a na příště mám pro vás nachystané další líčení.:)

2 komentáře:

  1. mám ho aj ja a čaká v krabičke na slnko :-) takže holo efekt nemá? no škoda, no, bol to dôvod jeho nákupu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třpytí se vážně nádherně, ale holografický efekt prostě nevytváří..:/

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...