středa 6. února 2013

Valentýnský nehtový speciál !


A je to tady!Zanedlouho bude svátek všech zamilovaných a já vám dám pár tipů na Valentýnské drápky.:)



Vytvořila jsem 4 různé motivy a všechny jsou maximálně jednoduché.
Takže jdeme na to :

Barevné špičky s kamínkem 



Říkala jsem si, že něco na způsob francie by nemělo chybět a proto jsem se rozhodla pro tyto barevné špičky do "V".Aby to nevypadalo až tak obyčejně, tak jsem použila kamínek ze zdobící sady od S-he.Vybrala jsem si takové ty typické barvy pro tento svátek, takže dva odstíny třpykaté vínové, levandulové a fialové.Jako barevný základ jsem si vybrala jemňoučkou tělovou barvičku.

Postup:
Nalakuj nehty tebou vybranou barvičkou a nech pořádně uschnout.
Poté si na konečky přilož obyčejnou lepící pásku tak, aby sis vytvořila "V" koneček.
Přelakuj dalším barevným lakem a opatrně pásku sloupni.
Kápni si maličko čirého laku na místo, kam chceš umístit kamínek a přelakuj top coatem.
HOTOVO. :)

Použila jsem tyto laky :



Barevný základ Yves Rocher č.11 Rose pastel
Konce Miss Sporty č.404
NYC č.257 Lavender cupcake
Essence č.05 Boys are back in town
Maybelline č.54 Cherry sweet


Ombre nails


Tohle je moje srdcovka, líbí se mi ze všech nejvíc a je to snad to úplně nejlehčí..:) Vypadá to, že mám čtyři různé laky a opak je pravdou.Stačil jeden červený a bílý a máte odstínů kolik jenom chcete.Nechtělo se mi věřit vlastním očím, když ze sytě červené vznikly tyto růžové odstíny, ale je to tak..:) Přidám vám návod, ale pochybuji, že by někdo nevěděl o čem mluvím.:)

Postup :
Vyber si jeden odstín, který budeš chtít zesvětlovat a k němu bílý lak.
Přetři si jeden nehet klasicky, jako vždy.
Teď si kápni barevný lak na papír a do něj kápni nejprve jenom menší množství bílého laku.
Promíchej štětečkem, aby se barvy spojily a nalakuj.
Tento postup opakuj a postupně přidávej větší a větší množství bílého laku, aby jsi barvu měla vždy o nějaký odstín světlejší, než tu předešlou.
Přelakuj top coatem a je to..:)


Použila jsem tyto laky :



Fleur de Santé odstín Scarlet Red
GS č.148


Houbičkové 




Tak...abych k vám byla upřímná, tak tyhle drápky zabraly nejvíce času a ve výsledku se mi nakonec moc nepozdávaly na Valentýnské nehty.Ale protože jsem se u toho zapotila a dalo mi to práci, tak jsem si řekla, že to budou holt takové netypické Valentýnské nehty a prostě je tu uvidíte!...:)

Postup :
Nalakuj si jako základní barvu bílý lak a nech pořádně uschnout.
Nastřihej si lepící pásku na tenké proužky a dle libosti si s nimi polep nehty.
Vem si kousek houbičky (můžeš použít tu na nádobí nebo na make-up).
Nanes na ní tebou vybrané barvy (já jsem použila tři), a houbičkou je "vklepávej" na nehet.
Odlep pásky a na místa, kam chceš položit kamínky si nanes trochu čirého laku a poté kamínky umísti.
Přelakuj top coatem a je to. :)

Použila jsem tyto laky :



Jako základ GS č.148
Na houbičkování Essence č.86 a lovely secret
Essence č.02 Shopping trip in soho
Rimmel č.405 Rose libertine


Srdíčka


Tak tohle je posledním kouskem.Srdce nesmí chybět.:) Nechtěla jsem, aby to vypadalo zase nějak kýčovitě, tak snad to tak nedopadlo a musím říct, že se mi to líbí a připadá mi to roztomilé.:)

Postup :
Nalakuj nehty bílým lakem a nech ho uschnout.
Srdíčka si vytvoříš buď "tečkovačem" anebo špičatým konce pomerančového dřívka.
Nakapej si trochu laku na papír, naber ho nástrojem, který použiješ a můžeš kreslit..:)
Na závěr udělej sem tam tečku, přelakuj top coatem  a máš to.:)

Použila jsem tyto laky :


Jako barevný základ GS č.148
Na srdíčka a tečky GS č.133
Dermacol č.27


Takže tímto Valentýnský speciál končí a já doufám, že se vám článek líbil a třeba jsem vás aspoň trochu inspirovala..

Který výtvor se vám nejvíc líbí? :)

Mějte se krásně a přeji hezký den.:)

4 komentáře:

  1. Fiha, styri valentinske manikury? Ja som zatial nespravila ani jednu, to aby som si pohla :-D A u mna tiez vyhrava ombre ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Začala jsem s přípravami už někdy před třemi týdny tuším..:D

      Vymazat
  2. no fíha! pekné sú. mňa náhodou tie tretie veľmi zaujali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuju!:) Právě jsem si myslela, že se nebudou moc líbit.:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...