úterý 12. února 2013

NYC 238 MoMa


Laků NYC moc nemám.. vlastně všehovšudy jenom čtyři. Tento patří ale k mým nejoblíbenějším, je darovaný a jsem za něj moc ráda, protože jsem dříve už jednu lahvičku měla a byla jsem s ním moc spokojená a hlavně ta barvička mému oku velmi lahodí. :) Abych byla upřímná, tak mě ostatní odstíny nijak zvlášť nenadchly, ale tento prostě miluju. Je to svěží barvička, tmavší růžová. Ideální na jaro/léto. Rozhodla jsem se o něm napsat i z toho důvodu, když jsem si všimla, že tu už dlouho nebyl žádný růžový lak a celkově jich tu moc za celou dobu nebylo ( možná tak ještě dva ? ) . Lak je z rychleschnoucí řady a celkem tomu i odpovídá, opravdu schne poměrně rychle. Krásně kryje ve dvou vrstvách a lakuje se skoro sám. Nedělá rýhy, nezanechává holá místa. Jen a pouze pokryje vaše nehty touto šťavnatou, krémovou barvou. Moc se mi líbí design lahvičky, který mi uzávěrem připomíná laky od OPI nebo China Glaze. Za mě chvála veliká a mohu ho jedině doporučit. Jinak cenu přesně nevím, ale tuším, že jsem tuto kolekci viděla asi za 49.90,-Kč.






A co vy a laky od této značky ? Máte je rády, nebo vás taky nabízené odstíny zase tolik nevzaly ?

Mějte pohodový den. :)

10 komentářů:

  1. :-D sme sa dohodli? no mňa ich zaujalo viac, ale tiež mám 4 (zatiaľ)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tyto laky ráda.. pár jich vlastním, ale tento tedy ne - chci ho! je krásný ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D je krásný, myslím, že se dá ještě koupit. :)

      Vymazat
  3. Ja od nich ziadny farebny nemam, len top coat, nikdy ma ziadna farba nezaujala natolko, aby som si lak kupila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky moc barev neoslovilo, ale mám ještě jeden, který opravdu zbožňuju a ten je právě v tom novém nebo prostě jiném obalu.Takový šťavnatě červený, Chelsea Cherry se jmenuje myslím.

      Vymazat
  4. That is the right amount of pink! Love it, love your nails too.

    xoxo

    My Blog
    Facebook

    OdpovědětVymazat
  5. V létě jsem si těchto laků koupila asi 5, ale už mi vyschly :D

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jeden už skoro dva roky a ještě pořád je použitelný, tak to jsem měla asi kliku :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...