pátek 22. února 2013

Fleur de Santé Scarlet red



Tenhle lak byl jako dárek k časopisu Jackie, který normálně vůbec nekupujeme, ale mamka moc dobře zná mou závislost a tak ho koupila. Stál asi 60,-Kč, tak proč ne..:) Co prý viděla, tak ve všech časopisech byl jen tento odstín s názvem Scarlet red. Já jsem zapátrala na internetu a na jednom eshopu jsem ho viděla za 179,-Kč 7ml. Asi bych si ho normálně za plnou cenu nekoupila, protože v lahvičce mě zase tolik nezaujal, ale na nehtech vypadá mnohem lépe. Je to taková třešínkově červená barva, krásně živá a sytá s lehoučkým červeným shimmerem. 







Trošku jsem se zhrozila nad kraťoučkým štětečkem, protože na to nejsem zvyklá. Ale po nalakování asi druhého prstu jsem zjistila, že mi snad vyhovuje více, protože se dostanu blíž k nehtu a výsledek je hezčí. K úplnému krytí stačí dvě vrstvy, celkem rychle zasychá a schne do lehčího lesku, takže jsem si pomohla ještě top coatem. První dvě fotky jsou bez top coatu a poslední dvě s ním. Jinak nedělá žádné neplechy a lakování byla jedna radost. :) 







Co na něj říkáte ? Máte od této značky nějaké laky ? 

Přeji vám krásný den :)

6 komentářů:

  1. nemám od nich žádný lak.. a podle ceny asi mít ani nebudu :D barva je to hezká, moc.. ale nepřijde mi ničím originální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych si ho za plnou cenu určitě nepořizovala.:) Jsem ochotná dát víc peněz za lak, ale tyto mě neoslovily až natolik. Líbí se mi sice, ale zadarmo by se mi líbil asi každý..:D

      Vymazat
  2. I really like this red colors!
    Really looks good!
    Wonna follow each other??
    Kiss, Lima

    www.limaswardrobe.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...