pátek 8. února 2013

Essence colour&go č.50 Irreplaceable




Dnes si dáme tuhle tmavější béžovou se zlato-bronzovým shimmerem. Irreplaceable znamená nenahraditelný, čímž bych tento lak přímo neoznačila, ale určitě je mi velmi, velmi sympatický pro svou elegantní a zajímavou barvu, která se skvěle hodí, když chcete být nenápadnější, ale přitom upravené. Lakovalo se skvěle, moc pěkně kryje (na krátkých nehtech by postačila jedna silnější vrstva), a schnutí..to už mi přišlo trošku horší.Nevím, možná jsem dala obě vrstvy silnější, ale i po přetření top coatem, mi nehty trochu lepily. Jinak se chová při lakování skvěle.Nepruhuje, nedělá holá místa a po zaschnutí vypadá nátěr krásně celistvý.



Dnes k němu víc psát nebudu, není už totiž nějak o čem..:)

Takže fotky :











Co na něj říkáte? :) Mějte se fajnově! :)

14 komentářů:

  1. Ježiš tenhle lak miluju! Pro mě rozhodně nenahraditelný je :) A kdybych tušila, že ho přestanou vyrábět, koupila bych si ho do zásoby. Už mám snad jen půlku lahvičky :( Až za něj najdeš tu vhodnou náhradu, dej vědět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ani nevěděla, že už se nevyrábí, já ho dostala od švagrové, takže mi sám spadnul do klína..:D

      Vymazat
    2. Cácorka, podľa mňa sa naň celkom podobá 156-ka od Gabrielly Salvete ;)

      Vymazat
    3. Děkuju za tip, zkusím se po něm podívat :)

      Vymazat
  2. veľmi zaujímavá farba. škoda, že ho už niet, by som si ho išla obzrieť. tak si obzriem aspoň tú GS :-o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím déle na ni koukám, tím víc se mi začíná líbit..:))

      Vymazat
    2. No a to je právě ono-čím víc si ho prohlížíš,tím hezčí je:) Se nezdá:) Dělá že nic a přitom je to takový poklad:)

      Vymazat
    3. Musím souhlasit, začíná si mě získávat! :)

      Vymazat
  3. Vypadá docela pěkně ale nenahraditelným bych ho neoznačila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zpočátku taky ne, ale čím déle byl na nehtech, tím víc se mi líbil.Zvláštní..:D

      Vymazat
  4. Great post!
    Love your blog!
    Would you like to follow each other? Let me know! I would love it!
    www.therainstreet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. nice blog

    I'm following you now , hope you doing the same

    http://thebutterflybloog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...