pondělí 21. ledna 2013

Miss Sporty Metal Flip č.030



Dnes si ukážeme druhý kousek z této duochromatické kolekce a tím je odstín č.030.Před nedávnem jste tu mohly vidět odstín č.040 (link).Opět se lakoval moc pěkně, schnutí probíhalo také celkem v pořádku, ale řeknu vám, že ani ve dvou vrstvách nekryje na 100% a trochu prosvítají konce.Barvička je popisována jako tmavě tyrkysová měnící se v purpurovou.Když jsem viděla tuto řadu poprvé na internetu, tak jsem byla právě z tohoto odstínu nadšená nejvíce a opravdu mě nezklamal, je nádherný.






Na druhé fotce můžete vidět, jak lehce prosvítají konce.


Do této pěkné barvičky lak přechází.




A toto jsou fotky za denního světla, focené u okna, kdy lépe vynikne purpurová barvička.





Co na něj říkáte?



A štěteček.

Doufám, že se mi ještě podaří někde sehnat třetí odstín z této řady a měla bych ji kompletní.
Ještě řeknu, že lahvička má 7ml a k dostání je tuším za 44.90,-Kč

Mějte se krásně a přeji příjemný start do nového týdne.:)

12 komentářů:

  1. Tento lak mi připomíná od Essence - Where is the Party :).. A dost se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pravda, jsou si hooodně podobné.:)

      Vymazat
    2. Aj mne to pripomína lak od essence.pozyvam ta na moj blog http://yvettamikulova.blogspot.sk/

      Vymazat
  2. Vypadá moc pěkně :)
    Miss sporty dělá všeobecně pěkné laky ;) :)

    OdpovědětVymazat
  3. už mám aj ja, 050 :-) si ma dostala tým predchádzajúcim odtieňom (a teraz dúfam, že tu nebudem mať dva komentáre, lebo ten prvý mi sem nedalo :-o) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak doufám, že ho u tebe brzy uvidím, protože u nás se po něm zřejmě slehla zem.:D

      Vymazat
    2. snáď hej :-) ešte skúsim pozrieť iný odtieň v inej drogérke, lebo tam bol sám osamotený, nech sú aspoň dva do páru :-)

      Vymazat
    3. No samozřejmě, to se musí.:)

      Vymazat
    4. inak by to bol hriech :-D pre mňa...

      Vymazat
  4. Máš krásnou délku nehtů:) Mě asi nikdy tak moc nenarostou vždycky se mi začnou lámat už mě to štvě!:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně dřív taky nehty vůbec nevydržely ani nestačily narůst.Pak jsem je začala intenzivně lakovat třeba každý druhý den a od té doby mi takhle vyrostly a jakž takž se drží, i když palce mi nikdy nevyrostou, hned po okrajích praskají a to jsou krátké..A děkuji za pochvalu.:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...