pondělí 7. ledna 2013

Maybelline č.80 Electric Blue + Flíčky II.

Ahoj,

dnes si dáme jeden můj oblíbený lak od Maybelline s velmi příhodným názvem Electric Blue.





Celý název je č.80 Electric Blue a je z řady Mini Colorama.Lakovala jsem ho podruhé a tentokrát mi na pár prstech udělal malinké hrbolky, což poprvé nedělal..Jinak kryje pěkně ve dvou vrstvách a schne celkem slušně.Je to vážně krásná,sytá elektrizující modř s lehkým modrým shimmerem.Štěteček je klasicky rovně střižený a je tenší.

Když bylo nalakováno, napadlo mě, jak by asi vypadal, kdybych přes něj dala jednu vrstvu matujícího top coatu.Zkusila jsem a výsledkem jsem nadmíru spokojená.Posuďte samy :


Po zmatnění se tváří jako luxusní modrá.Připomíná mi modrý satén a jsem přímo okouzlena. :)
Použila jsem top coat od Miss Sporty Check Matte a nemůžu si ho vynachválit.Jen je třeba nechat nehty před přetřením opravdu pořádně zaschnout, protože jinak by se vám celý lak mohl nepěkně zdrcnout a vytvářet další jiné nežádoucí efekty.

Když bylo podruhé nalakováno, napadlo mě, jak by to vypadalo, kdybych si vytvořila flíčky?? :)

Takto :












Jednou jste zde už tento nail art viděly v jiné barevné kombinaci a já si ho zamilovala.Je jednoduchý, nezabere vám moc času a příjemným způsobem vám osvěží manikúru, když vás už jednobarevné nehty nudí.




















Pro vytvoření flíčků jsem použila Essence č.75 Gleam in blue a č.76 Hard to resist pro jejich ohraničení.





Doufám, že se vám článek líbil a já vám přeji pěkný a pohodový den. :)

14 komentářů:

  1. Ten mám taky a mám ho velmi ráda, hlavně v létě pro jeho super lesk :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, to je pravda..v létě se bude na sluníčku asi pěkně blýskat ! :)

      Vymazat
  2. velmi pekne aj ked na mna momentalne trosku tmave:)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc hezký blog. Děkujeme ti za milý komentář na našem blogu a stáváme se tvými pravidelnými čtenářkami, budeme rády pokud nás budeš taky následovat:).
    Těšíme se na další příspěvky.
    Audrey and Pearl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, sleduji a taktéž se těším na vaše další příspěvky.:)

      Vymazat
  4. Krásne nechty. Musím takéto oskúšať

    pls follow my blog
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. wow to je ake super! Paci sa mi aj samotny aj po uprave:)
    Novy prispevok o UD tienoch :)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/urban-decay-protest.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, jsem ráda, že se ti nehty líbí.:)

      Vymazat
  6. Teda asi si u tebe budu nechávat dělat nehty! :) Je to vážně parádní a hlaně nápaditý.

    OdpovědětVymazat
  7. s tím matným lakem to vypadá skvělě..nechala bych ho jen tak bez leopardího vzoru..už sám o sobě vypadá zajímavě..musím se po tomhle matujícím laku podívat..diky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti :) Já jsem si ho v matném stavu užila jeden den a pak jsem ho ještě takhle předělala, protože déle než dva dny nevydržím se stejným lakem...:)) Jinak ten matující lak jsem koupila v DM, ale na cenu už si nevzpomenu..možná něco kolem 70Kč..

      Vymazat
  8. Som tvoj nový sledovateľ. sleduj aj ty mňa prosím

    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...