úterý 29. ledna 2013

Essence č.02 Alice had a vision - again



Jelikož byla u nás ve městě limitka na Twilight delší dobu, tak jsem nakonec neodolala a koupila si i druhý lak..:) Ani nevím už kolik bylo odstínů, zase tolik jsem tuto limitku nezkoumala.No každopádně barvička je to nádherná.Temně fialová s velkým množstvím třpytivého prachu, který se odráží v růžových, modrých, zelených a zlatých barvách.






Konzistenčně je celkem dost hustý a lakování už nebylo tak pohádkové..V první vrstvě je nepoužitelný.Zanechává holá místa a opravdu se mi nelakoval vůbec dobře.V druhé vrstvě už je pěkně sytý a  stačí to.Víc jsem nelakovala a opět dala jednu vrstvu top coatu (Sally Hansen Mega Shine).Vždy mi díky němu lak zaschne bleskově, ale tentokrát to taková rychlovka nebyla a vůbec nevím čím to.Ale ještě hodinu po přelakování mi lak lehce lepil, když jsem ťukla nehty o sebe.Nicméně nakonec zaschl a žádné opravy druhý den nebyly potřeba.



Fotila jsem venku, jak je vidno na ukazováčku, tak pršelo..:) Ale když jsem chtěla alespoň trochu použitelné fotky, musela jsem vydržet..:)


Na levém záběru jsem kápla trochu laku na papír, protože jak jsem si všimla, krásně tak vyzní ta barevná škála třpytek.Na pravé části focena lahvička.


Opět můj oblíbený typ štětečku.Díky němu se lakování dalo jakž takž zvládat.:)

10ml 29.90,-Kč

Nevím ale jestli na něj ještě někde narazíte..

Tak se mějte krásně a napište mi, jak se vám líbí .:)

21 komentářů:

  1. Tak tento lak je moja láska! :) Až na ten štetček, ja ho, naopak, nemám moc rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Mně právě nevyhovují tenké a rovné, protože jsem docela nešikovná a hůře se mi vykreslují obloučky, což mi přijde, že s tímhle štětečkem jde skoro samo.:)

      Vymazat
    2. si ma predbehla :-D aj moja láska je to

      Vymazat
    3. Až tak?:)Je krásný, ale že bude až tak oblíbený bych nečekala..

      Vymazat
    4. tento fialový bol z tej limitky podľa mňa najvydarenejší :)

      Vymazat
    5. Tak to souhlasím.Jenom si nemůžu vybavit jestli tam byl tento a zlatý, anebo ještě nějaký další..:)

      Vymazat
    6. ešte čierny a tmavomodrý :) inak nájdeš ich u mňa všetky :o)

      Vymazat
    7. Vždy keď ho chytím do ruky, mám chuť ho nalakovať :) Aj teraz, keď ho tu vidím :D

      Vymazat
  2. Ten je kráásný :).. Já jsem z této limitky sáhla po tom zlatým a je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na nehtech vypadá krásně. Mě by ale asi vadilo, že to trvá dlouho než zaschne, protože já většinou dělám vždycky všechno ve spěchu.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký odstín, jako večerní obloha:).
    Audrey a Pearl

    OdpovědětVymazat
  5. ne že bych byla nějaký velký fanoušek twilight, ale ten lak je vážně boží :))

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt krása! Na nehtové blogy zavítám vždy jen náhodně, neb se jim vůbec nevěnuju, ale docela často mě překvapí a nadchnou. Tak se to třeba časem zlomí a i já budu mít barevný nehty. Jednou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Přesně takhle jsem se k nehtům dostala já. Měla jsem jestli tři laky a skoro vůbec nelakovala..:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...