středa 9. ledna 2013

Essence č.01 Cotton Candy




Taky máte rády nude laky?Já se zamilovala do této řady od Essence Nude Glam.Lak, který vám dnes představím má číslo 01 a nese název Cotton Candy.Je to nejsvětlejší lak z této řady (celkem jich je tuším 6), a chystám se pořídit si i ten zbytek, protože mi velmi vyhovuje a tyto nude barvy jsou prostě nádherné a měly  by být základem ve výbavě každé ženy/slečny.
Lakuje se dobře, v první vrstvě samozřejmě nekryje na 100%, což je u těchto barev typické, ale ve druhé vrstvě už vše pěkně srovná.Nic se nestane, když se dají vrstvy tři, barva získá na intenzitě a já ho většinou lakuji 3x.Schne celkem rychle a za použití top coatu ještě rychleji.:)





No a takhle krásně vypadá na nehtech.






Takže dnes ode mě vše, já doufám, že se vám příspěvek líbil a budu ráda, když mi napíšete co vy a tyto laky?Líbí/nelíbí?Nosíte?

Mějte se krásně ;-)

11 komentářů:

  1. Jůů, tak ten je moc pěkný :).. Já sice na tyto barvy moc nejsem, protože nemám ráda, že mi prosvítají nehty, ale musím přiznat, že jinak to vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento právě prakticky neprosvítá.Na druhé fotce se může zdát, že ano, ale to jen proto,že je focen proti světlu.Takže když se na něj normálně podíváš během dne, tak konečky neprosvítají.Jinak jsem ráda, že se ti líbí.:)

      Vymazat
  2. krasna farba, presne podla predstav..:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc hezká barva. Vypadá strašně přirozeně a elegantně. Máš moc pěkný nehty. Mě se vždycky strašně lámou. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dneska se mi odštípl celý koneček ukazováčku a o pár hodin později se mi v práci zlomil prostředníček...takže jsem opět na krátko.:( Jinak děkuju.:)

      Vymazat
    2. Také se mi jeden nehet zlomil tak jsem je musela všechyn ostříhat :( teĎ mě nehty bolí, jak jsou krátké. Jinak máš to tu moc krásné, těším se, až sem dáš opět něco nového :)

      Vymazat
    3. Jé, tak to mám radost, že se ti zde líbí! :) Je to hrůza, když je člověk zvyklý nosit delší nehty, pak se jeden zlomí a dolů musí všechny.To je pak strašně divný pocit..:D Jinak zatím nejnovější je lak od FdS a další příspěvek bude v neděli (možná zítra, když to nevydržím... :)

      Vymazat
  4. Nude laky na nehty jsou fajn, krom červené žádné výrazné barvy na nehty nepoužívám..

    OdpovědětVymazat
  5. Tento lak som našla pred pár mesiacmi v zľave za neuveriteľných 75 centov a je úplne perfektný! Môj obľúbený nude lak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byl tedy hodně dobrý kup!:) Já ho taky zbožňuju, je skvělý.:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...