středa 19. prosince 2012

Nail art houbičkovou metodou + hvězdy (razítka)


Nudila jsem se a tak jsem si řekla, že si zkusím vytvořit nějaký nail art.Ač mám houbičkovou metodu moc ráda pro její jednoduchost, dnes je to poprvé, co ji zde můžete vidět.
Aby to nebyla nuda, sáhla jsem po razítkách a vytvořila si bílé a zlaté hvězdičky.Co na to říkáte?Dalo by se to označit za Vánoční manikúru? :) Tak trochu ano a tak trochu ne, přeci jen za Vánoční barvy považuju kombinace červené, zlaté, zelené..

Essence č.76 hard to resist, Maybelline 51 French White, Essence č.75 gleam in blue
Tyto laky jsem použila na houbičkování a hvězdičky jsem vytvvořila s bílým a zlatým lakem, ten můžete vidět zde, protože jsem ho zapomněla vyfotit...klasika..:)




Doufám, že se líbilo a mějte hezký den :)

1 komentář:

  1. To je úplně nejvíc krásný!!! :) moc se ti to povedlo..

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...