pondělí 26. listopadu 2012

Maybelline & Essence

Essence 13 Mrs and Mr glitter, Maybelline 80 Electric blue
Je tu opět má oblíbená kombinace různo barevných nehtů :)
Tentokrát jsem zvolila lak od Maybelline č. 80 Electric Blue.Je to nádherná, sytá, opravdu elektrizující barvička.Beznadějně jsem se do ní zamilovala a navíc jsem ji koupila asi za 19,-Kč u Rossmanna ve výprodeji :) Třpytkatý Essence Vám tu ukazuji už podruhé, ale jsem z něj vážně nadšená..Pokusím se ale tolik se neopakovat.. :) Určitě budu psát o tom modrém i samostatný příspěvek, takže prozatím bych neřešila, jak se lakoval..ale můžu říct, že vcelku dobře.

Ještě dodám, že jako podkladovou barvu pod glitry jsem použila černý lak od Essence.Zapracovala skleróza a tak není na fotce s lahvičkami..Myslím, že to ale není nutné, znáte ho z příspěvku Černo-fialové špičky.

Takže přejdeme k fotkám :)

Děkuji za přečtení a mějte fajn večer :)

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...